Будівництво ділянки Петрівщина-Малинівка. Березень 2014: пуск 2014 відбудеться!

  1. Перегін ст. «Петрівщина» - ст. «Малинівка»
  2. Станція «Малинівка» і оборотні тупики

25 березня 2014 о 13:28 / Переглядів - 28 208

З моменту початку робіт по зведенню ділянки продовження Московської лінії Мінського метрополітену від ст.м. «Петрівщина» до ст.м. «Малинівка» пройшло без малого 39 місяців. Процес будівництва йде відповідно до графіка, озвученим майже 4 роки тому. Нагадаємо, в 2010 році повідомлялося , Що нормативний термін будівництва даної ділянки Московської лінії становить 42 місяці.

Платформа станції. 3-тя декада березня 2014 р

Ситуація, що склалася навколо здачі станції вельми показова: не особливо вникаючи в технологічний процес, терміни встановлюють одні особи, а будівельні роботи ведуть інші. Хоча ми і живемо в епоху могутності і щастя, залишається незрозумілим, навіщо публічно заявляти про більш ранніх термінах здачі об'єкта будівництва, коли в дійсності передумов для цього немає?

Отже, проаналізуємо успіхи метробудівців на "Малиновський" напрямку станом на березень 2014 р

Перегін ст. «Петрівщина» - ст. «Малинівка»

Головною подією за даним напрямком стала остання збійка. В кінці лютого немеханізований щит ЩН-1С, який трудився на проходці лівого перегінного тунелю від МЩК, розташованої на перетині проспектів Любимова і Дзержинського, подолавши численні пливуни і сотні метрів обводнених грунтів під руслом річки Лошіца, вийшов в демонтажні камеру і в першій половині березня був розібраний . Таким чином, гірничопрохідницькі роботи на перегоні на 1 березня були завершені в повному обсязі.

Повністю завершені роботи по заливці колійного бетону від тупиків ст. «Петрівщина» до МЩК перегону (перехрестя пр-тов Любимова і Дзержинського). Подорожній бетон залитий і майже на всій протяжності правого перегінного тунелю, побудованого закритим способом (від МЩК перегону до котловану станційного комплексу).

Вид на блок станційних приміщень з лівого перегінного тунелю.

Однак, обсяг електромонтажних робіт (не кажучи вже про пусконалагоджувальних), виконаних на всій протяжності перегону, можна сміливо назвати невеликим. Крім того, ще належить залити шляховий бетон на ділянці протяжністю близько 800 метрів, облаштувати і підготувати постійний рейковий шлях, а на самій станції змонтувати системи поїзної і пасажирської автоматики, відеоспостереження та охоронно-пожежної сигналізації, обладнання зв'язку і СЦБ, встановити і живити контактну рейку на всій протяжності перегону.

Невирішеною залишається і проблема протікання тунелів в районі водовідливної установки, розташованої поблизу перехрестя проспектів Любимова і Дзержинського. Незважаючи на роботи з гідроізоляції, виконані у другій половині 2013 року, повністю усунути течі не вдалося, і вода знову заливає тунелі. У зв'язку з цим проводиться закачування за оброблення ізолюючого матеріалу - бентогрунта.

Лівий перегінний тунель. Тільки-тільки після збійки. Кінець лютого 2014 р

На тлі проблем з водою і в зв'язку з необхідністю виконання значного обсягу монолітних робіт, гостро стоїть питання o терміни ліквідації будмайданчика МЩК перегону: адже якщо не засипати котлован монтажно-щитової камери, то стане неможливим і відкриття ділянки пр. Дзержинського до ЧС з хокею.

Станція «Малинівка» і оборотні тупики

Готовність станційного комплексу досить висока, проте, решту обсягу робіт не вселяє оптимізму і не залишає надій на пуск станції в травні 2014 року. В даний час широко розгорнуті оздоблювальні роботи: на значній площі платформи і вестибюлів покладений граніт, частково облицьовані плиткою стіни вестибюлів, активно облицьовуються і колійні стіни станції. Ведуться роботи по монтажу конструкцій підвісної стелі. Ступінь завершеності оздоблювальних робіт і темпи їх виконання можна назвати досить високими.

Монтаж конструкцій стелі. Початок березня 2014 р

Платформа. Початок березня 2014 р

В цілому чорнові будівельно-монтажні роботи на станційному комплексі завершені. В оборотних тупиках і на станції залитий шляховий бетон, укладені стрілочні переводи та рейковий шлях.

Оборотні тупики майже готові для прийому складів. 3-тя декади березня 2014р.

Змонтована значна частина станційного устаткування, офіційно повідомлялося про високий ступінь готовності СТП (Суміщеної тягово-знижувальної підстанції) - енергетичного «серця» станції. Саме СТП живить все станційне встаткування й контактну рейку. Разом з тим, про повне пристрої постійного рейкового шляху, про монтаж пристроїв систем безпечного руху поїздів (АЛС-АРС, СЦБ, зв'язку та інших) говорити поки не доводиться. Крім того, належить виконати значний обсяг робіт з прокладання та підключення силових кабелів, що забезпечують харчування станційного устаткування, систем вентиляції, освітлення, контактної рейки та іншого обладнання.

Вид на 3-ій і 4-ий станційні колії оборотних тупиків.

Таким чином, говорити про відкриття ділянки «Петрівщина» - «Малинівка» в травні 2014 року, не доводиться. Більш того, гостро стоїть питання з планованим на початок травня 2014 р відкриттям для руху автотранспорту проспекту Дзержинського, на ділянці від перетину з вул. Голубєва до перетину з проспектом Любимова, де розташований 25-метровий котлован монтажно-щитової камери.

На сьогоднішній день можна зробити висновок що пуск ділянки відбудеться в поточному році, проте, точно не в травні.

Платформа. Кінець березня 2014 р

У загальному і цілому, спостерігається неясність, невизначеність, невідомість і небажання влади міста констатувати невиконання встановлених самими ж собі планів ...

фото: M insk- Metro. Net , Павло ЖУР і dima67574 .

Поділися записом в соціальних мережах:Хоча ми і живемо в епоху могутності і щастя, залишається незрозумілим, навіщо публічно заявляти про більш ранніх термінах здачі об'єкта будівництва, коли в дійсності передумов для цього немає?