Номер оператора МТС - як зателефонувати на гарячу лінію МТС з мобільного телефону?

  1. Контактний центр МТС Звернутися до служби підтримки може будь-який абонент компанії, незалежно від...
  2. Як зв'язатися з представником МТС
  3. Телефон 0890
  4. Оцінка якості надання послуг
  5. Телефон 8 800 250 0890
  6. Телефон +7 495 766 0166
  7. Звернення в офіс МТС
  8. Заповнення форми зворотного зв'язку
  9. Форма реєстрації скарг і претензій
  10. претензія
  11. шахрайство
  12. Питання / подяку
  13. Участь в опитуванні

Контактний центр МТС

Звернутися до служби підтримки може будь-який абонент компанії, незалежно від діючого тарифного плану і наявності додаткових послуг і опцій.

В яких випадках може знадобитися гаряча лінія з оператором МТС:

  1. Ви хочете підключити або відключити певну послугу (за винятком «Деталізований рахунок», «Доставка рахунки», «Додатковий номер для передачі даних / факсу»).
  2. Зміна тарифного плану при збереженні чинного номера.
  3. Технічна підтримка при активації тих чи інших продуктів.
  4. Зміна номера телефону.
  5. Блокування телефону на певний час (надається не на всіх тарифних планах).
  6. Отримання PIN- і PUK-кодів.
  7. Отримання інформації про певну послугу або сервісі.
  8. Консультування з фінансових питань (способи і правила оплати).
  9. Розшифровка рахунків.
  10. замовлення деталізації розмов.
  11. Операції з особовими рахунками.
  12. Дії в разі крадіжки або втрати телефону і багато іншого.

Режим роботи служби підтримки

Звернутися за допомогою можна в будь-який зручний для вас час, центр працює цілодобово.

Як зв'язатися з представником МТС

Місцезнаходження абонента Тип номера Номер телефону Вартість дзвінка Територія всієї країни, всередині мережі на Україні, в Білорусі З мобільного телефону, зареєстрованого в мережі МТС 0890 безкоштовно На території всієї Росії З міського номера, з мобільних номерів, зареєстрованих в інших мережах 8 800 250 0890 безкоштовно у міжнародному та національному роумінгу з мобільного телефону, зареєстрованого в мережі МТС +7 495 766 0166 (обов'язково набирати з +7) безкоштовно

Телефон 0890

Щоб зв'язатися з фахівцем, вам необхідно дочекатися голосового вітання автоінформатора і потім послідовно натиснути клавіші «1» і «0» або «2» і «0». Після нетривалої музичної паузи вас з'єднають з оператором.

Якщо ви хочете отримати повну інформацію про можливості сервісу, прослухайте автоинформатора до кінця.

Необхідно заздалегідь приготувати паспортні дані або кодове слово. Уточніть, за яким номером телефону ви хочете отримати інформацію. Крім цього, рекомендуємо заздалегідь сформулювати питання. Щоб уникнути непорозумінь, пам'ятайте, що розмова з оператором, швидше за все, записується.

Оцінка якості надання послуг

Якщо ви хочете оцінити роботу фахівця, після розмови з ним, натисніть «0», якщо ні - «1». Якщо ви дали згоду на оцінку розмови, вам надійде дзвінок з номера +7 800 250 0890 для проведення анкетування в автоматичному режимі. Вам буде потрібно відповісти всього на два питання:

  1. Чи вдалося вирішити проблему (якщо так, то натисніть «1», якщо ні - «0»).
  2. Оцінити роботу фахівця за п'ятибальною шкалою (набрати відповідні цифри на мобільному пристрої).

Телефон 8 800 250 0890

Вам необхідно набрати безкоштовний номер телефону 8 800 250 0890 для зв'язку з оператором МТС зі свого мобільного телефону, а потім дочекатися голосового повідомлення і далі послідовно натиснути клавіші «1» і «0».

Телефон +7 495 766 0166

Якщо ви перебуваєте за межами нашої країни, зв'язатися з фахівцем можна абсолютно безкоштовно за номером +7 495 766 0166 .

Звернення в офіс МТС

Щоб подивитися, де знаходиться найближчий офіс:

  • зайдіть на сайт МТС (http://www.mts.ru);
  • вкажіть свій регіон проживання;
  • перейдіть за посиланням «Салони-магазини МТС», яка знаходиться в центральній частині сторінки.

ru);   вкажіть свій регіон проживання;   перейдіть за посиланням «Салони-магазини МТС», яка знаходиться в центральній частині сторінки

Оператор пропонує цілий спектр доступних послуг:

  • укладення договору на надання послуг зв'язку;
  • розірвання договору;
  • операції з сім-картою (заміна, відновлення, блокування / розблокування);
  • видача PIN-, PUK-кодів;
  • отримання іншого номера телефону;
  • замовлення рахунку або деталізації;
  • отримання кодового слова;
  • консультації по різноманітних послуг зв'язку;
  • консультації з фінансових питань (стан мобільного рахунку, грошові перекази, оплата за допомогою кредитної картки);
  • отримання замовлення з інтернет-магазину МТС і багато іншого.

Рекомендуємо попередньо зателефонувати на гарячу лінію з оператором МТС, щоб проконсультуватися, чи доступна ця операція в обраному вами офісі. Номер оператора зазначений в розділі вище.

Для швидкого пошуку введіть наступні дані в запропоновану форму:

  • регіон;
  • Місто;
  • вулиця або назва офісу.

Ви зможете подивитися місцезнаходження салону на інтерактивній карті.

При собі необхідно мати договір на надання послуг зв'язку та документ, що засвідчує особу.

Заповнення форми зворотного зв'язку

На даний момент сервіс заблокований оператором на невизначений час. Компанія приносить свої вибачення за заподіяні незручності. Найближчим часом доступ до сервісу буде відновлений.

Форма реєстрації скарг і претензій

Абоненти МТС можуть зв'язатися зі співробітником компанії за допомогою спеціальної онлайн-форми. Ви можете написати претензію, повідомити про факт шахрайства або задати питання.

Щоб заповнити анкету:

  • відкрийте сайт МТС;
  • виберіть розділ «Приватним клієнтам»;
  • далі «Мобільний зв'язок»;
  • «Підтримка»;
  • розділ «Обслуговування абонентів»;
  • перейдіть за посиланням «Звернутися в компанію».

Перш за все, виберіть мета вашого звернення:

  • залишити претензію;
  • повідомити про вчинення протизаконних дій;
  • задати питання.

претензія

претензія

Якщо ви хочете написати претензію, виберіть тему:

  • якість послуг, що надаються;
  • непричетність до договору на надання послуг зв'язку;
  • якість обслуговування;
  • фінансові питання;
  • інше.

Якщо ви незадоволені якістю послуг, виберіть найменування послуги:

  • голосовий зв'язок;
  • мобільний інтернет;
  • смс / ммс;
  • інші.

Наприклад, ви хочете поскаржитися на голосовий зв'язок. Для цього вам необхідно заповнити анкету, вказавши наступну інформацію:

  1. ПІБ абонента.
  2. Номер телефону, на якому спостерігаються перешкоди в роботі зв'язку.
  3. Адреса, де погано ловиться зв'язок, вказавши область, місто, вулицю, будинок, квартиру, поверх.
  4. Дата і час погіршення зв'язку.
  5. Номер абонента, з яким не вдалося зв'язатися / або спостерігалися перешкоди зв'язку.
  6. Рівень сигналу (наприклад, немає мережі, 1, 2, 3, 4 поділу).
  7. Застосовувана технологія (наприклад, 2G, 3G, 4G).
  8. Модель пристрою.
  9. Як часто виникають подібні ситуації.
  10. Опис роботи пристрою в інших умовах (наприклад, в іншому регіоні або на вулиці).
  11. Спосіб надання інформації при здійсненні вхідних і вихідних дзвінків.
  12. Частота виникнення подібної ситуації при використанні іншого пристрою.
  13. Номер телефону, за яким з вами можна зв'язатися.
  14. Адреса електронної пошти.

Після того, як всі дані внесені, ви можете описати ситуацію в спеціально відведеному для цього полі. Якщо є необхідність, можна прикріпити додаткові файли. Відповідь може бути отриманий декількома способами:

  • при здійсненні дзвінка в контактний центр;
  • у вигляді листа на вказану адресу електронної пошти;
  • смс-повідомленням.

при здійсненні дзвінка в контактний центр;   у вигляді листа на вказану адресу електронної пошти;   смс-повідомленням

Якщо ви вибираєте позицію «Мобільний інтернет», будьте готові надати наступну інформацію:

  1. ПІБ абонента.
  2. Номер телефону, на якому спостерігається подібна ситуація.
  3. Де спостерігається подібна ситуація: область, місто, вулиця, будинок, квартира, поверх.
  4. Дата і час погіршення зв'язку.
  5. Точка доступу в мережу.
  6. Рівень сигналу (наприклад, немає сигналу, 1, 2, 3, 4 поділу).
  7. Застосовувана технологія (наприклад, 2G, 3G, 4G).
  8. Модель пристрою.
  9. Як часто виникають подібні ситуації.
  10. Адреса сайту, який хотіли відкрити.
  11. Спосіб надання інформації при спробі відкрити сайт.
  12. Частота виникнення подібної ситуації при використанні іншого пристрою.
  13. Номер телефону, за яким з вами можна зв'язатися.
  14. Адреса електронної пошти.

шахрайство

Якщо ви хочете повідомити про факт шахрайства, виберіть тип протиправних дій:

  • шахрайство з мобільним телефоном;
  • шахрайство з коротким номером;
  • інше.

Наприклад, анкета, що інформує про факт шахрайства з мобільним телефоном, буде містити наступні поля:

  1. ПІБ абонента.
  2. Серія і номер паспорта абонента.
  3. Номер телефону.
  4. Адреса електронної пошти.
  5. Дата і час вчинення дій.
  6. Номер, з якого було отримано смс-повідомлення або здійснено дзвінок.
  7. Текст повідомлення (у разі отримання смс).
  8. Детальний опис ситуації.

Питання / подяку

Якщо ви хочете задати питання співробітнику компанії, вкажіть наступні дані:

  1. ПІБ абонента.
  2. Серія і номер паспорта абонента.
  3. Номер телефону.
  4. Адреса електронної пошти.
  5. Тест листи.

Участь в опитуванні

Ще один спосіб висловити свою думку про якість послуг, що надаються - взяти участь в автоматизованому опитуванні. Кожен день в період з 9:30 до 20:00 вам може надійти дзвінок з номера +7 (916) 892-08-51 . Співробітник компанії попросить вас відповісти на кілька запитань. Вам необхідно буде оцінити кожен пункт анкети.