Нова маршрутна мережа міського транспорту починає діяти в Москві 8 жовтня

  1. Що обіцяють влади
  2. Магістральні, районні та соціальні маршрути
  3. Як зміняться маршрути
  4. "Аннушка" і маршрути з буквою "М"
  5. нічні маршрути
  6. Запуск виділених смуг
  7. Що думають експерти

МОСКВА, 7 жовтня. / ТАСС /. Нова маршрутна мережа "Магістраль" і шість виділених смуг для руху громадського транспорту запрацюють 8 жовтня в Москві. Як повідомили ТАРС в столичному департаменті транспорту, загальна кількість маршрутів в межах Садового кільця не зміниться (39 маршрутів), при цьому 17 з них отримають статус магістральних, 15 стануть районними, 7 - соціальними.

Що обіцяють влади

За розрахунками столичної влади, в результаті зміни маршрутної мережі громадського транспорту, у 450 тис. Жителів Центрального округу з'явиться можливість добиратися до центру міста, не витрачаючи час на дорогу до метро, ​​спуск під землю і пересадки між лініями.

"Траси оновлених маршрутів сплановані таким чином, щоб дати можливість пасажирам заощадити до 30% часу. Середній інтервал руху на центральних маршрутах буде скорочений більш ніж у 2 рази. Якщо зараз в центрі Москви транспорт необхідно чекати в середньому 16 хвилин, то після введення" Магістралі "і нових виділених смуг час очікування складе 5-8 хвилин", - сказали в департаменті.

Очікується, що в найближчі 2 роки пасажиропотік наземного транспорту в центрі міста виросте в 2-3 рази і досягне 1 млн чоловік в день. Для проекту закуплено 103 нових автобуса, загальна кількість рухомого складу в центрі виросте на 39%. Щодня на маршрути Центрального адміністративного округу будуть виходити більш 370 автобусів, тролейбусів і трамваїв.

У жовтні буде запущена перша черга маршрутів. Поступово з'являться нові маршрути, нові зупинки і нові автобуси. Остання чергу мережі "Магістраль" буде запущена в 2017 році. Разом з маршрутами влада обіцяє вдосконалити дорожню розмітку і запустити виділені смуги там, де вони допоможуть руху.

Магістральні, районні та соціальні маршрути

Всі маршрути мережі "Магістраль" поділять на три категорії. Магістральні маршрути з'єднають відразу кілька районів Москви з центром і між собою. Інтервал руху цих маршрутів складе 5-10 хвилин. Це найшвидші і часті маршрути мережі.

У число магістральних з 8 жовтня увійде 17 маршрутів, з них три трамвайних (3, 39 і "А"), чотири тролейбусні ( "Б", М7, М4, М8), десять автобусних ( "А", М1, М2, М3 , М5, М6, М9, М10, 904, 144).

Районні державні маршрути коротші: вони з'єднають райони з центром (15 маршрутів). На них можна дістатися до магістрального маршруту або зробити коротку поїздку. Інтервал руху - 10-15 хвилин. З них вісім тролейбусних (3, 4, 8, 10, 13, 39, 47, 79), сім автобусних (Т15, Т25, 24, 38, 101, 156, 158).

Соціальні маршрути допоможуть жителям Москви доїхати до центрів "Мої документи", поліклінік, паспортних столів та інших соціально значущих місць. Інтервал руху - до 30 хвилин. Соціальними стали сім автобусних маршрутів 39, 40, 64, 122, 132, 155 і "К".

В рамках пуску нової мережі в центрі Москви вводиться 24 нових зупиночних пункти, 12 з яких розташовані на ділянках, де громадський транспорт не курсував з 1990-х років - на вулицях Великій Нікітській і Садовничиській.

Як зміняться маршрути

Єдиний абсолютно новий маршрут, який чи не дублює раніше існували - автобус М3. Він зв'яже східну і південно-західну частину міста. Його маршрут пройде від станції метро "Семенівська" до стадіону "Лужники".

Нумерацію і трасу руху поміняють одинадцять маршрутів, з них 10 магістральних (автобус Т1 стане автобусом М1, Т2 - М2, 6 - М6, Т9 - М9, 25 - М5, Т31 - "А", 20 - М10, тролейбуси 16 і 63 об'єднають в маршрут М7, тролейбуси 33, 62 і 84 - в М4, тролейбус 45 стане маршрутом М8) та 1 районний (автобус 12ц стане маршрутом 101).

Карта маршрутної мережі "Магістраль"

© Офіційний сайт мера Москви

Наприклад, автобус Т1 буде їздити під номером М1. Його маршрут буде продовжено до лікарні імені Боткіна, замість Варшавського шосе він буде ходити по Ленінському проспекту.

Поміняють трасу слідування, але залишаться під своїм колишнім номером 11 маршрутів, з них два магістральних маршруту (автобуси 144 і 904), 7 районних (автобуси 38 і 158, тролейбуси 3, 8, 39, 47, 79), два соціальних (автобуси 39 і 64). Наприклад, маршрут полуекспрессного автобуса 904, який раніше йшов від 4-го мікрорайону Мітіна до Білоруського вокзалу, буде продовжений до Слов'янської площі (метро "Китай Місто"). Автобус 38, який раніше йшов від Ризького вокзалу до Трубної площі, тепер ходитиме до Слов'янської площі (метро "Китай-Город").

На інших 16-ти маршрутах траси проходження і номер залишаються без змін. Нововведення торкнуться тільки інтервалів прямування. Так, тролейбус "Б" і трамваї 3, 39, "А" почнуть ходити з інтервалом до 10 хвилин (магістральні маршрути), тролейбуси 4, 10 і 13, а також автобуси Т15, 24, Т25, 156 будуть ходити з інтервалами до 15 хвилин (районні маршрути), автобуси 40, 122, 132, 255, К будуть слідувати з інтервалами до 30 хвилин (соціальні маршрути).

Чи збереже свій маршрут, але змінить номер маршрут С10 (колишній автобус "А"), який ходить від метро "Університет" до вулиці Академіка Зелінського.

"Аннушка" і маршрути з буквою "М"

В рамках змін маршрутної мережі на Бульварне кільце повертається історичний маршрут "А". При роботі над нумерацією нової мережі, автобусний маршрут, який пройде по всій західній частині Бульварного кільця отримав позначення "А".

Номер "А" отримав колишній автобус Т31, який раніше він слідував від стадіону "Лужники" до Трубної площі. Тепер він продовжив трасу слідування і буде доїжджати до станції метро "Комсомольська". З початку ХХ століття по даному маршруту курсував однойменний трамвай, який москвичі ласкаво прозвали "Аннушка". Трамвай продовжить курсувати в східній частині Бульварного кільця.

Все перейменовані маршрути тепер містять букву "М": М1, М2, М3 і так далі. Маршрут М1 курсуватиме по Ленінградському проспекту, М2 - по Кутузовському, М3 - по Комсомольському, М4 - по Ленінському, М5 і М6 - по Варшавському шосе, M7 - по Рязанському, М8 - по шосе Ентузіастів, М9 - по Проспекту Миру.

нічні маршрути

Зміни торкнуться і нічні маршрути Н1, Н2, Н3, Н4, Н5, Н6. Шість з них об'єднають єдиним пересадочних вузлом на Слов'янській площі, біля станції "Китай-місто". Вночі вони будуть перетинатися на Слов'янській площі, щоб забрати пасажирів і доставити їх на інший кінець міста. Інтервали руху залишаться колишніми - 30 хвилин. Зміна трас нічних маршрутів пов'язано з запуском виділеної смуги на Кремлівському кільці.

Запуск виділених смуг

З 8 жовтня в Москві запустять рух громадського транспорту по шести новим виділених смугах: ділянці Кремлівського кільця, двом наскрізним проїздів на Садовому кільці, Таганській вулиці, Воздвиженці і ділянці Малої Дмитрівки до Страсного бульвару. Завдяки новим "виділенки" громадський транспорт, що курсує по цих вулицях, зможе перевозити на 30-50% пасажирів більше.

"Виділенки" на Кремлівському кільці пройде по крайній лівій стороні дороги, громадський транспорт буде рухатися назустріч автомобілям. Автобуси і тролейбуси поїдуть від Луб'янській площі по Театральному проїзду, вулицям Охотний Ряд, Мохової і Боровицької площі. У зворотний бік транспорт буде рухатися в загальному потоці. З Боровицької площі "виделенка" пройде через Великий і Малий Кам'яні мости, вулицю Серафимовича.

Потім автобуси і тролейбуси можуть продовжити шлях по виділеній смузі на Великій Якиманці, згорнутий на Ленінський проспект і вийдуть на МКАД.

Що думають експерти

Керівник напрямку "Громадський транспорт" експертного центру Probok.Net Олександр Чекмарьов вважає, що реалізація нової маршрутної мережі зробить міський транспорт більш затребуваним.

"Маршрути йшли з нізвідки в нікуди, були непрямими, незручними, заплутаними, не виходило пускати громадський транспорт так, як це потрібно пасажирам, це відбувалося через те, що в центрі міста останнім часом з'явилося дуже багато односторонніх вулиць. Нова схема базується на вводі в експлуатацію нових виділених смуг, зокрема, це виділена смуга на Кремлівському кільці, яка буде йти назустріч основному потоку. це дозволить пустити маршрути громадського транспорту в обох напрямках ", - сказав Чекмарьов.

Андрій Кармацький, керівник компанії, яка брала участь в розробці нової маршрутної мережі, вважає, що завдяки оптимізації маршрутів суттєво покращиться дорожня ситуація в Москві. "Маршрути розроблялися із залученням транспортних експертів і безлічі різних організацій, включаючи відомих транспортних зарубіжних експертів. Нова мережа запрацює більш ефективно в центрі Москви за рахунок того, що станеться оптимізація ліній маршрутів", - сказав він.

Згоден з ним голова Транспортної асоціації Московської агломерації Норайр блукаючого. "Ніякого (транспортного) колапсу не буде, більш того, на мій погляд, з оптимізацією нової маршрутної мережі станеться скорочення щільності автомобільного потоку. Це один з методів, щоб загальний транспортний потік, трафік на улічно- дорожньої мережі зменшиться. За різними оцінками, в 95-97% часу автомобіль просто стоїть, тому абсолютно справедливо, якщо власники особистого автомобіля пересядуть на автобус, тролейбус, метрополітен, Московське центральне кільце ", - сказав експерт.