Новини: Кореспондент СТВ з'ясувала, чому рух громадського транспорту Мінська не відповідає розкладом

кореспондент програми "Велике місто" провела експеримент - перевірила, чи можна вірити розкладом громадського транспорту на електронних табло і табличках на зупинках, і тому, яке опубліковано в Інтернеті.

Камілла Шах, СТВ:
Ми тут затіяли маленький експеримент. Сьогодні я поїду на роботу на машині. У мене це дуже рідко займає більше 10 хвилин. А, коли машин немає, і на дорогах порожньо, навіть за 7 хвилин я добираюся. Подивимося, як мені пощастить сьогодні. На годиннику рівно 9.00. Ну, поїхали ... На годиннику 9.13. Пішло трохи більше часу, ніж я розраховувала, тому що на дорозі був якийсь затор, величезна вантажівка встав на «аварійку», перегородив всім маршрут. На цьому трохи часу втратила. Але, в принципі, все одно, я досить швидко добралася до роботи. Подивимося, скільки часу у мене піде на це завтра, коли я поїду на тролейбусі ...

Ні, я не готова проміняти 4 колеса на 6.

Звичайно, їзда на тролейбусі набагато дешевше, але у мене пішло рівно в 2 рази більше часу. І тепер я спізнююся на планерку.
Звичайно, їзда на тролейбусі набагато дешевше, але у мене пішло рівно в 2 рази більше часу

Так що ж вибрати: час або гроші? Важко визначитися, коли ці поняття стали буквально синонімами. Автомобіль - дорого, але швидко. Громадський транспорт - дешево, але повільно. Звичайно, якщо знати точний розклад руху, тимчасові витрати можна мінімізувати. Але, судячи з відгуків, саме з цим у столичного транспорту є деякі проблеми.

Скарги з сайту spr. by:
Що це таке??? Чому систематично 25-ий тролейбус їздить не за розкладом, взагалі!

Скаржуся на маршрут № 106, який повинен бути за розкладом на зупинці «Ваупшасова» о 23:44. Автобус приходить раніше на 3-4 хвилини, і працівники Мінського моторного заводу, у яких 2-а зміна закінчується о 23.40, змушені бігти.

І, порушуючи правила дорожнього руху, перебігати дорогу на червоне.

Висловлюю велику подяку всьому колективу «Минсктранс» за чітке дотримання графіка руху. Користуюся всіма видами міського транспорту і автобусами передмістя в Колодищі. Жодного разу автобуси і тролейбуси не спізнилися, і не підвели мене.

Жахливий графік роботи! Їжджу на 74 ом автобусі з Вільшанки і доводиться стикатися з тим, що автобус постійно спізнюється, а то і зовсім не приходить!

Доводиться чекати іноді по 25 хвилин!

Камілла Шах:
Більшість скарг пасажирів на громадський транспорт пов'язано з тим, що він не приходить вчасно. Електронні табло повинні були дещо полегшити долю пасажирів. Перевіримо, наскільки точно вони відображають час до прибуття автобуса чи тролейбуса. Зараз табло показує, що до прибуття тролейбуса залишилося менше 1 хвилини. Ставимо секундомір. 42 секунди, і ось ми бачимо, що тролейбус вже приїхав. А до прибуття 38-го тролейбуса залишилося 6 хвилин - засікаємо. Минуло 4 хвилини 50 секунд, ну, практично 5 хвилин. І ось приїхав 38-ій тролейбус. На 1 хвилину раніше заявленого. Але, в принципі, звинуватити електронні табло в неточності дуже важко.

мінчанка:
Мене влаштовує. З дитиною дуже зручно підходити до певного часу і чекати громадського транспорту, щоб не було затримок. Так як він - маленький, замерзає.

У кабінах водіїв обладнали термінали, у яких є зв'язок із супутниками. Вони-то і дозволяють відстежувати маршрут і розраховувати час до прибуття на зупинку.

Камілла Шах:
Тепер перевіримо, наскільки точні такі графіки. 130-ий автобус повинен приїхати о 14.28, зараз 14.27. 14.28 - і 130-ий автобус тут як тут. Для чистоти експерименту ми переїхали в інший район міста, і тепер для початку порівняємо, наскільки розклад, опубліковане в Інтернеті, відповідає тому, що ми можемо бачити на табличці.

Для порівняння вибираємо 26-ій автобус, напрямок Павичі Медёлкі, зупинка «Кисельова». Графіки не збігаються. Різниця до 5 хвилин.

Камілла Шах:
Отже, судячи з розкладу, він повинен був приїхати о 16.03, приїхав рівно о 16.03. Але за розкладом в Інтернеті - в 16.06.

мінчани:
Люди, в основному, поспішають, дивляться в Інтернеті час, щоб дізнатися, як можна точніше і, можливо, щоб прийти за часом зручніше. Приходиш зазвичай хвилин за 5 раніше. Він у тебе перед носом їде, або він вже поїхав. І ти його тільки спостерігаєш. Краще б він запізнювався.

Те із запізненням йде, то раніше прийде на 3-5 хвилин. Хвилина-дві-три розбіжність йде.

Скарги пасажирів, звичайно, обгрунтовані. Але, висловлюючи їх, кожен людина пам'ятає, від якої кількості факторів на дорозі залежать водії? Тут і автомобілісти, що займають крайню праву. І непередбачувані погодні умови. Тролейбусу і трамваю взагалі з місця не зрушити, якщо на лінії аварія.

Водії громадського транспорту:
Велика інтенсивність руху, пробки в деяких місцях - ось це заважає.

Я - водій зі стажем, мені нічого не важко. Тільки що іноді пробки, а так нічого, все добре.

«Велике місто»: важлива інформація для пасажирів в інтерв'ю з директором «Минсктранс»

Так що ж вибрати: час або гроші?
Але, висловлюючи їх, кожен людина пам'ятає, від якої кількості факторів на дорозі залежать водії?