Оплата проїзду в Московському метрополітені

  1. зміст
  2. Турнікети й термінали оплати проїзду
  3. Історія коштів оплати
  4. Безконтактні квитки (2007-2013)
  5. Впровадження єдиної тарифної системи (2013)
  6. Історія зміни вартості квитка на одну поїздку
  7. Можливість введення тарифних зон
  8. Див. такоже
  9. ПОСИЛАННЯ
  10. Оплата проїзду в Московському метрополітені Коментарі

Оплата проїзду в Московському метрополітені здійснюється за допомогою безконтактних смарт-карт «Mifare Standard», «Mifare Ultralight» і «Mifare Plus», пропуск на станції контролюється автоматичними турнікетами. Протягом історії також використовувалися паперові квитки, що перевірялися контролерами, турнікети з прийомом монет, турнікети з прийомом жетонів і карт із магнітною смугою. Оплата проїзду здійснюється головним чином готівкою, лише на кількох станціях метро встановлені апарати, які продають квитки по картах з технологією PayPass. Також на деяких станціях (наприклад, «Ленінський проспект», «Бауманська») банківські карти приймаються до оплати в касах.

зміст

  • 1 Тарифне меню
  • 2 Турнікети й термінали оплати проїзду
  • 3 Історія коштів оплати
    • 3.1 1935-2008
    • 3.2 Безконтактні квитки (2007-2013)
    • 3.3 Впровадження єдиної тарифної системи (2013)
  • 4 Історія зміни вартості квитка на одну поїздку
  • 5 Можливість введення тарифних зон
  • 6 Див. Також
  • 7 Примітки
  • 8 Посилання

тарифне меню

Вид проїзного квитка Вартість в рублях Термін дії, примітки Зовнішній вигляд квитка Квитки для проїзду в метро, монорейці і наземному транспорті, реалізовані як на спеціальних картонних бланках, так і шляхом запису на електронний носій ( «Трійка», «П'ятірка») Єдині квитки для проїзду в метро, монорейці і наземному транспорті з обмеженням числа поїздок. 1 поїздка 50 5 днів, включаючи день продажу 2 поїздки 100 5 днів, включаючи день продажу 20 поїздок 650 90 днів, включаючи день продажу 40 поїздок 1300 90 днів, включаючи день продажу 60 поїздок 1570 90 днів, включаючи день продажу 1 добу 210 1 добу з моменту першого проходу. При проході через турнікет показується до якого точно часу діє (для проходу). Продовженню на наступний період не підлягає. 3 доби 400 3 діб з моменту першого проходу. При проході через турнікет показується до якого точно часу діє (для проходу). Продовженню на наступний період не підлягає. 7 діб 800 7 діб з моменту першого проходу. При проході через турнікет показується до якого точно часу діє (для проходу). Продовженню на наступний період не підлягає. Квитки «90 хвилин» для проїзду в метро, монорейці і наземному транспорті з обмеженням числа поїздок 1 поїздка 60 День продажу. 2 поїздки 120 5 днів, включаючи день продажу. 60 поїздок 2400 90 днів, включаючи день продажу. Електронні засоби оплати проїзду (карти «Трійка», «П'ятірка», Транспортне додаток «Експрес Кард» і карти деяких банків платіжної системи MasterCard PayPass) Списання вартості квитка з поповнюваного рахунку карти. З 20.09.2013 можливий запис будь-якого квитка за загальними тарифами на карту. 32 (1 поїздка в метро і монорейці),
49 (1 поїздка «90 хвилин») Чи не обмежений, мінімум 5 років з дня придбання.

Як стандарт розрахунку тарифу використовується вартість 1 поїздки на метро за базовим тарифом «Трійки». До неї прирівнюється вартість проїзду по стороннім банківським програмам і при оплаті проїзду картами MasterCard PayPass при наявності технічної можливості.
Карта «П'ятірка» видавалася студентам 1 курсів ВНЗ при зарахуванні на місця державного замовлення у 2013 році, заставу зі студента не стягувався.
При покупці карти «Трійка» необхідно внести мінімум 87 рубля (55 рублів застави + 1 поїздка на метро за базовим тарифом карти).
За картками «Трійка» і «П'ятірка» доступні запис квитків, безкоштовна пересадка з метро на монорельс і тариф «90 хвилин» (також це є на експериментальних картах Ощадбанку і банку «Російський Стандарт» з додатком «Трійка»)

Єдині безлімітні проїзні на метро, монорейка і наземний транспорт, що реалізуються виключно шляхом запису на електронний носій (карти «Трійка», «П'ятірка») 30 днів 2000 30 днів, включаючи день продажу. При продовження терміну дії існуючого квитка новий термін додається до стікав. 90 днів 5000 90 днів, включаючи день продажу. Продовження чинного квитка можливе не раніше ніж за 30 днів до закінчення його терміну дії, новий термін додається до стікав. 365 днів 18200 365 днів, включаючи день продажу. Продовження чинного квитка можливе не раніше ніж за 30 днів до закінчення його терміну дії, новий термін додається до стікав. Інші види квитків Єдиний квиток з обмеженням проїзду в метро і ММТС не більше 70 поїздок і без обмежень для проїзду в НОТ Мосгортранса 2550 Календарний місяць. Безлімітний квиток для проїзду школярів і студентів з правом пільгового проїзду. 365 Календарний місяць. Можлива активація на поточний або наступний календарний місяць на соціальної карті учня або студента. До 2014 року пред'явлення документа, що підтверджує право на пільгову оплату проїзду, було обов'язковим, потім перевірка даних документів касирами стала вибіркової. Квиток для провезення одного місця багажу в метро і НОТ Москви 60 5 днів, включаючи день продажу. За правилами користування метрополітеном можлива покупка не більше двох квитків для людини. Можуть реалізовуватися на бланках квитків на метро, ​​що діяли до 1 квітня 2013 року.
  • Вартість смарт-карти: іменний пільгової - 70 рублів (стягується при втраті або пошкодженні з вини власника, за винятком СКМ для пенсіонерів - до 2 разів на рік безкоштовно)
  • Термін дії смарт-карти на пред'явника становить 3 роки, розраховується від дати випуску. Термін життя - зазвичай 4,5 року, може бути роздрукований в касі.
  • БСК (СКМ, СКУ, СКС), також діють по безконтактному принципом, при цьому після кожного проходу через турнікет карта стає неактивною протягом наступних 8 хвилин. Дані карти можуть пошкодитися через сильного магнітного поля. В цьому випадку транспортні карти відновлюють в касах метрополітену при наявності чека.
Примітки:
  1. Дані квитки на наземному транспорті (крім безлімітних на 1, 3 і 7 діб) діють в обох зонах Мосгортранса, в тому числі на проїзд по повному маршруту.
  2. Тут ви швидко квитках може розміщуватися офіційна реклама Уряду Москви
  3. 1 2 Продається також в автоматах метро
  4. Продається також у водія НОТ
  5. В Протягом 90 хвилин можна увійти один раз в метро і монорельс і / або будь-яку кількість в наземний транспорт. Термін дії однієї поїздки продовжується до прибуття пасажира в кінцевий пункт маршруту. В НОТ Мосгортранса діють в межах зони А + Зеленоградского АТ
  6. В НОТ Мосгортранса дійсні в межах зони А і Зеленоградського АТ
  7. Запис на «Трійку» неможлива.

Турнікети й термінали оплати проїзду

У московському метро використовуються турнікети АКП-73 (проводився Дослідно-електромеханічним заводом Московського метрополітену, «ОЕМЗ», в даний час використовується тільки у вигляді загороджувальних турнікетів на вихід), АКП-73М, УТ-2000, УТ-2005 і УТ-2009 виробництва ЗАТ «Електронні системи» ( «ЕЛСІ»), Санкт-Петербург.

При спробі неоплаченого проходу турнікети моделі АКП-73 і АКП-73М грають мелодію «Полонез Огінського» - «Прощання з Батьківщиною» (інф.), При цьому на тильній стороні турнікета починають блимати світлодіоди.

На турнікетах встановлені матричні вакуумно-люмінесцентні індикатори більшої роздільної здатності, що відображають, крім кількості залишилися поїздок, термін дії квитка. При цьому поточний стан турнікета (прохід дозволений чи ні) відображається окремими суцільними світлодіодними індикаторами прямокутної форми.

У минулому, до переходу на оплату проїзду картами, для відображення стану турнікета використовувалися лампи розжарювання, прикриті червоними і зеленими світлофільтрами. Спочатку валідатори для карт встановлювали поверх турнікетів і оригінальні передні панелі з індикаторами на основі ламп розжарювання залишалися на своїх місцях, потім валідатори стали ставити замість них.

Поруч з касами на станціях встановлено термінали для перевірки стану квитків фірми «AES Prodata» (нині - «ERG»), обладнані червоними матричними світлодіодними індикаторами (аналогічні прилади використовуються в якості валідаторів в московському наземному громадському транспорті) або вітчизняні термінали фірми «Штрих», обладнані кольоровими РК-моніторами широкого застосування.

Старі турнікети Московського метро, ​​які брали монети, жетони і магнітні картки. Нова система турнікетів в московському метро - УТ 2009 ЗАТ «ЕЛСІ», що встановлюється з 2000 року. Дана, найбільш сучасна модель, оснащена високими стулками для захисту від «зайців» (станція метро «Шіпіловская»). Старий автомат по покупці квитків, що використовувався на початку 2000-х років Сучасний термінал з купівлі квитків на станції метро «Борисово»

Історія коштів оплати

1935-2008

Паперові квитки (1940-1941)

З відкриття метро в 1935 році пасажирам продавалися паперові квитки, які при вході на станції перевіряли і компостували вручну контролери. В Того ж року почалися експерименти з використанням турнікетів, пропускали пасажирів по жетонах. Масове впровадження жетонних турнікетів почалося в кінці 1950-х років. З 1 січня 1961 року по 1 квітня 1991 року турнікети брали п'ятикопієчні монети, проїзний на місяць ТАТ + Метро, ​​коштував 6 рублів, а звичайний проїзний на метро 3 рубля. З 2 квітня 1991 року по 31 березня 1992 року частка турнікетів приймає 15-копійчані монети, а в частину - необхідно кидати по три п'ятикопієчні монети поспіль. Правда, ціна проїзного на метро піднялася тільки до шести рублів. З 1 березня 1992 року турнікети приймають металеві, а з 15 листопада того ж року - пластикові жетони. З вересня 1997 року використовуються паперові квитки з магнітною смугою, а з 1999 року - з використанням безконтактної технології транспортні карти. Ходіння жетонів остаточно припинено 16 лютого 1999 року.

Безконтактні квитки (2007-2013)

Квитки на 1, 2 і 5 поїздок до 1 січня 2008 (на 10, 20 і 60 поїздок до 20 січня 2007 року) мали магнітну смугу, їх необхідно було пропускати через механічний валідатор турнікета. На зворотному боці квитка віддруковувалася вся необхідна інформація - про термін дії квитка, кількість поїздок, датах проходу через турнікети. З 16 січня 2008 року такі квитки стали недійсними. Непродані квитки передані ММТС, де і використовувалися до 1 січня 2013 року. Їм на зміну прийшли квитки на основі смарт-карт Mifare Ultralight. Такі квитки діють по безконтактному (RFID) принципом - досить піднести картку до мішені валідатора. При неспрацьовуванні квитка необхідно повторно піднести його до валідатора того ж самого турнікета. Перевірка кількості залишилися поїздок здійснюється за допомогою спеціальних терміналів у вестибюлях станцій. Для зручності пасажирів введений показ турнікетами поміж решти поїздок при проході по безконтактним квитках.

Влітку 2008 року для зменшення черг відкрилися перші експрес-каси з продажу квитків на 1 і 2 поїздки.

З березня 2010 року в метрополітені активно встановлюються автомати з продажу квитків. З введенням нових тарифів автомати адаптуються до видачі нових квитків, а також зможуть оплачувати послуги за смарт-картками.

Впровадження єдиної тарифної системи (2013)

1 січня 2013 року квитки для проїзду на метро стали діяти і на монорейці. Окремі квитки для монорейки не продаються. При цьому при переході зі станцій метро на станції монорейки «ВДНХ» - «Виставковий центр» та «Тімірязєвська» - «Тімірязєвська» і назад протягом 90 хвилин з моменту першого проходу на станцію додаткова поїздка не списується. Фактично поїздка по лінії монорейки оплачується також як і поїздка по будь-якої лінії метро, ​​з можливістю безоплатної пересадки на інші лінії системи. Дана зміна не стосується власників банківських карт з функцією безготівкової оплати проїзду

1 лютого 2013 квитки для проїзду на метро і монорейці з обмеженням числа поїздок заміни єдиними квитками на всі види муніципального транспорту Москви.

2 квітня 2013 повністю оновлені тарифи, введений електронний гаманець "Трійка» і квиток «90 хвилин». Змінено вартість квитків причому в різні боки: квитки на 20 і 60 поїздок подешевшали, в той час як 1, 2, 5 поїздок стали дорожче, а до квитків на 10 поїздок при подорожчанні додана 11-а поїздка. Крім того введений квиток на 40 поїздок. Реальна вартість проїзду за маршрутом з використанням і наземного транспорту, і метро скоротилася аж до 20 рублів за поїздку при покупці квитка на 60 поїздок і 30 рублів при використанні квитка «90 хвилин» на 60 поїздок (при необмеженій кількості поїздок в наземному транспорті). Введені єдині безлімітні проїзні на всі види транспорту. При цьому їх вартість більше, ніж у старих, але менше, ніж у проїзних на метро і наземний транспорт, що купувалися раннє окремо.

1 червня 2013 року в рамках електронного гаманця з'явилася можливість використовувати принцип «90 хвилин»

З 1 липня 2013 року біля водіїв наземного транспорту залишилися квитки «ТАТ» на 4 і 40 поїздок і «90 хвилин» на 1 і 2 поїздки (квитки «ТАТ» на 40 поїздок продаються водіями не всіх парків / депо Мосгортранса)

З серпня 2013 року квитки «ТАТ», «Єдині», «90 хвилин» і «Трійки» стали доступні на території так званої «Нової Москви», а також Зеленоградського адміністративного округу.

З 7 вересня 2013 року розширилися можливості карти «Трійка»: крім звичайних квитків, на карту тепер можна записувати квитки на приміські електропоїзди.

20 вересня 2013 року - подальше розширення можливостей «Трійки»: Поява можливості запису будь-якого тарифу квитків «ТАТ», «Єдиний» і «90 хвилин», включаючи безлімітні, а також абонементів для електропоїздів.

1 січня 2014 року - «Єдині» квитки на 1 або 2 поїздки помітно подорожчали до 40 і 80 рублів відповідно, в рамках боротьби за зменшення черг і стимулювання покупки квитків на велику кількість поїздок відразу.

1 січня 2014 року - Поява можливості запису проїзду в зоні Б за тарифом 26 рублів, а також записи квитків «Автобус»: смарагдових для проїзду в зоні Б або перехідній зоні, сірих для проїзду між зонами.

П'ятикопійковими монета приймалася турнікетами метро з 1961 по 1991 рік Жетони Картка московського метро зразка 2010 року

Історія зміни вартості квитка на одну поїздку

Зміна номінальної вартості одній окремо взятій поїздки в Московському метрополітені з 1935 року по 2015 рік

  1. З 15.05.1935 - 50 копійок;
  2. з 01.08.1935 - 40 копійок (за абонементом - 35 копійок);
  3. з 10.10.1935 - 30 копійок (за абонементом - 25 копійок);
  4. з 31.05.1942 - 40 копійок;
  5. з 16.08.1948 - 50 копійок
  6. з 01.01.1961 - 5 копійок;
  7. з 02.04.1991 - 15 копійок;
  8. з 01.03.1992 - 50 копійок;
  9. з 24.06.1992 - 1 рубль;
  10. з 12.12.1992 - 3 рубля;
  11. з 16.02.1993 - 6 рублів;
  12. з 25.06.1993 - 10 рублів;
  13. з 15.10.1993 - 30 рублів;
  14. з 01.01.1994 - 50 рублів;
  15. з 18.03.1994 - 100 грн;
  16. з 23.06.1994 - 150 рублів;
  17. з 21.09.1994 - 250 грн;
  18. з 20.12.1994 - 400 рублів;
  19. з 20.03.1995 - 600 рублів;
  20. з 21.07.1995 - 800 рублів;
  21. з 20.09.1995 - 1000 рублів;
  22. з 21.12.1995 - 1500 рублів;
  23. з 11.06.1997 - 2000 рублів;
  24. з 01.01.1998 - 2 рубля;
  25. з 01.09.1998 - 3 рубля;
  26. з 01.01.1999 - 4 рубля;
  27. з 15.07.2000 - 5 рублів;
  28. з 01.10.2002 - 7 рублів;
  29. з 01.04.2004 - 10 рублів;
  30. з 01.01.2005 - 13 рублів;
  31. з 01.01.2006 - 15 рублів;
  32. з 01.01.2007 - 17 рублів;
  33. з 01.01.2008 - 19 рублів;
  34. з 01.01.2009 - 22 рубля;
  35. з 01.01.2010 - 26 рублів;
  36. з 01.01.2011 - 28 рублів;
  37. з 02.04.2013 - 30 рублів за єдиним квитком, 28 рублів за електронного гаманця «Трійка» або 50 рублів за квитком «90 хвилин»;
  38. з 01.01.2014 - 40 рублів за єдиним квитком, 28 рублів за електронного гаманця «Трійка» або 50 рублів за квитком «90 хвилин»;
  39. з 01.02.2015 - 50 рублів за єдиним квитком, 30 рублів за електронного гаманця «Трійка» або 60 рублів за квитком «90 хвилин»;
  40. з 01.01.2016 - 50 рублів за єдиним квитком, 32 рубля по електронному гаманцю «Трійка» або 60 рублів за квитком «90 хвилин».

Варто зазначити, що з моменту введення безконтактних квитків влади Москви активно стимулюють пасажирів купувати квитки на значуще число поїздок одноразово, непропорційно підвищуючи при цьому вартість квитків на одну разову поїздку. Так, згідно з новими тарифами, введеними 1 лютого 2015 року, вартість разової поїздки в метро або наземному транспорті становить 50 рублів, в той час як, купивши квиток на 60 поїздок, пасажир платить лише 1400 рублів (23,33 рубля за поїздку). В випадку ж з безлімітними проїзними або квитками «90 хвилин» одна окремо взята поїздка може коштувати ще менше (за умови великої кількості поїздок по місту). Так, у разі покупки людиною квитка «90 хвилин» на 60 поїздок, одна поїздка «90 хвилин» коштує 35 рублів, при використанні трьох видів транспорту на кожну поїздку (автобус + метро + автобус) вартість однієї окремо взятої поїздки становить уже всього лише 11 , 66 рублів, а при використанні безлімітних проїзних може бути і ще менше.

  1. Без урахування деномінації 1947 року.
  2. деномінація
  3. деномінація

Можливість введення тарифних зон

З перших років роботи Московського метрополітену вартість проїзду не залежала від довжини маршруту, кількості зроблених пересадок. Це положення актуально до сих пір. В 2000-х роках роки керівництвом метрополітену опрацьовувався питання про введення тарифних зон по аналогії з приміськими електропоїздами. На думку Д. Гаєва, введення тарифних зон можливо не раніше появи Третього пересадочного контуру, коли у пасажирів з'явиться можливість вибору альтернативних маршрутів. Після зміни керівництва метрополітену в 2011 році дане питання більше офіційно не обговорювалося.

Див. такоже

  • Історія вартості проїзду та ЗАСОБІВ оплати в Петербурзький метро

Примітки

  1. Автоматизована система оплати проїзду Московского метрополітену. Смарт Технології. Процітовано 20 вересня 2009 року Процітовано 9 червня 2012.
  2. Департамент транспорту та розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури міста Москви вибирає рішення NXP MIFARE Plus для нового проекту eWallet :: NXP Semiconductors. www.ru.nxp.com. Процитовано 16 жовтня 2015.
  3. 1 2 metro.ru - Історія вартості проїзду в метро з 1935 р
  4. Оплата проїзду
  5. Трійка - Головна
  6. Нові види проїзних перейменували, квиток на 70 поїздок не скасують
  7. Плани і звершення // Московському метрополітену - 50. - М .: Моск. робочий, 1985.
  8. Універсальні турнікети УТ 96М і УТ 2000. ЗАТ «Електронні системи», Санкт-Петербург. Процитовано 20 вересня 2009 року Процитовано 9 червня 2012.
  9. Універсальні турнікети УТ 96М і УТ 2000 | ЗАТ «Електронні системи», Санкт-Петербург
  10. Пройшов черговий онлайн-прийом Начальника Московського метрополітену Гаєва Дмитра Володимировича - Онлайн прийом
  11. Білетні автомати в метро Москви пристосують під нові проїзні | РІА Новини
  12. Проїзні на метро почнуть діяти на монорельсовий транспорт - Світлана Батова - Російська газета - Проїзні на метро почнуть діяти на монорельсовий транспорт
  13. «Функціонал карти" Трійка "збільшиться з 7 вересня»
  14. Крім Ленінградського напрямку, так як МТППК відмовилася від участі в програмі
  15. Тарифи «Єдиний» і «90 хвилин» можна записати на карту «Трійка» в Москві
  16. Квитки «Єдиний», «90 хвилин», ТАТ тепер можна записати на карту «Трійка»
  17. Квитки «Єдиний», «90 хвилин», ТАТ тепер можна записати на карту «Трійка»
  18. Проїзд в московському транспорті різко подорожчає з 1 січня :: Економіка :: Top.rbc.ru
  19. Транспортний портал - «Старі» тарифи на «Трійці» в Новому році
  20. Офіційна постанова про тарифне меню НОТ Москви з 1 січня по 31 травня 2014 року в файлосховище сайту ГУП "Мосгортранс"
  21. Жетон метрополітену м Москва - tokenoman.ru - Колекція жетонів
  22. Метро Москви розділять на тарифні зони
  • - транспортні карти Московського метрополітену

ПОСИЛАННЯ

  • Інноваційний оброк в столичній підземці: Столична влада визнали, що вартість проїзду в метро вже сьогодні можна знизити (стаття в «Независимой газете»)
  • Інноваційні квитки дорого обходяться пасажирам: Столична влада визнали, що вартість проїзду в метро вже сьогодні можна знизити (стаття в «Независимой газете»)

Оплата проїзду в Московському метрополітені Інформацію Про


Оплата проїзду в Московському метрополітені Коментарі


Оплата проїзду в Московському метрополітені
Оплата проїзду в Московському метрополітені
Оплата проїзду в Московському метрополітені Ви переглядаєте суб'єкт

Оплата проїзду в Московському метрополітені що, Оплата проїзду в Московському метрополітені хто, Оплата проїзду в Московському метрополітені опис

There are excerpts from wikipedia on this article and video