Преса про нас та ринок

Компанія ЦСО «Київський регіональний центр», що спеціалізується на сервісному обслуговуванні АЗС, планує співпрацю з вісьмома українськими мережами. Про це OilNews повідомив генеральний директор компанії Олександр Никоненко.

За його словами, КРЦ планує виконання контрактів з обслуговування близько восьми мереж АЗК, в тому числі чотирьох великих операторів ринку України. «Сумарно це близько 400 АЗС по всій території країни», - зазначив Никоненко.

Він також розповів, що 22 березня КРЦ отримав підтвердження відповідності системи якості менеджменту ISO 9001: 2008 вимогам міжнародного стандарту щодо робіт по ремонту і технічного обслуговування «Бюро міжнародної сертифікації».

Крім того, компанія створила план навчання персоналу. «Наші сервіс-інженери вже пройшли програму навчання по роботі з системами вимірювання палива в компанії-партнері ТД« Ювента », - розповів керівник сервісної компанії.

Найближчим часом КРЦ намір відкрити філію підприємства в Івано-Франківську для реалізації системи цілодобового сервісного покриття західноукраїнського регіону. «Відкриття філії в західному регіоні дозволить нам забезпечити більш оперативне реагування та виконання поставлених клієнтом завдань», резюмував Олександр Никоненко.

Як повідомляв OilNews, компанія КРЦ, яка керувала найбільшим сервісним центром в сфері продуктового рітейлу, прийняла рішення про розширення свого бізнесу в напрямку комплексного обслуговування АЗК в наприкінці 2015 р Для старту розвитку даного напрямку КРЦ підписала угоду з компанією «Лігір-ІТБС».

На сьогодні КРЦ вже виконує сервісні роботи на АЗК ряду найбільших українських паливних мереж. Сервісне обслуговування охоплює ТРК, газові комплекси, загальнобудівельні і електротехнічні роботи підвищеної складності, плановий і аварійний сервіс.

Відзначимо, що багато операторів українського паливного ринку, в тому числі найбільші рітейлери, вже використовують або розглядають можливість залучення аутсорсингу певних напрямків сервісу.

Компанія «Київський регіональний центр» (КРЦ), керуюча найбільшим сервісним центром в сфері продуктового рітейлу, провела переговори і уклала угоди про партнерську співпрацю з провідними постачальниками паливного обладнання та запасних частин - ТОВ «Лігір-ІТБС» та ТК «Ювента».

«Таким чином ми розширюємо бізнес в напрямку комплексного обслуговування мереж АЗС», - пояснив Нафторинку генеральний директор компанії Олександр Никоненко.

За його словами, двадцятирічний досвід роботи компанії з найбільшими супермаркетами України дозволив створити центр оперативного обслуговування роздрібних мереж АЗК за сприяння ТОВ «Лігір-ІТБС».

«Сьогодні КРЦ вже виконує сервісні роботи на АЗК ряду найбільших українських паливних мереж. Сервісне обслуговування охоплює ТРК, газові комплекси, загальнобудівельні і електротехнічні роботи підвищеної складності і аварійний сервіс », - повідомив він.

У компанії повідомляють, що КРЦ вже має весь необхідний інструментарій, транспорт і комплектуючі. Крім того, був створений диспетчерський центр і сервіс-групи, а персонал пройшов навчання і отримав необхідні допуски. У 2009 році компанія отримала сертифікацію за системою якості ISO 9001, в 2015 році - ліцензії на господарську діяльність з будівництва об'єктів 4-ої і 5-ої категорій складності.

За словами Никоненка, українські оператори використовують різні підходи до обслуговування мереж АЗС. «Більшість найбільших компаній зберігає власний штат сервіс-персоналу, в той час як деякі з них віддають на аутсорсинг певні напрямки сервісу, зокрема обслуговування обладнання або аварійний сервіс», - розповів топ-менеджер.

На його думку, аутсорсинг даного напрямку сьогодні є оптимальним варіантом як для великих мереж, так і для регіональних гравців нафтопродуктового рітейлу.