Ремонт і обслуговування Mitsubishi Pajero IV (Міцубісі Паджеро 4) - Колеса.ру

  1. Ремонт і обслуговування Mitsubishi Pajero IV (Міцубісі Паджеро 4) Немає сенсу говорити про те, що...
  2. двигун
  3. Еволюція ГРМ: шестерні, ланцюг і ремінь
  4. Трансмісія і гальма
  5. Ходова частина
  6. Кузов і салон
  7. Що в підсумку?
  8. Ремонт і обслуговування Mitsubishi Pajero IV (Міцубісі Паджеро 4)
  9. Чуть-чуть історії
  10. двигун
  11. Еволюція ГРМ: шестерні, ланцюг і ремінь
  12. Трансмісія і гальма
  13. Ходова частина
  14. Кузов і салон
  15. Що в підсумку?
  16. Ремонт і обслуговування Mitsubishi Pajero IV (Міцубісі Паджеро 4)
  17. Чуть-чуть історії
  18. двигун
  19. Еволюція ГРМ: шестерні, ланцюг і ремінь
  20. Трансмісія і гальма
  21. Ходова частина
  22. Кузов і салон
  23. Що в підсумку?

Ремонт і обслуговування Mitsubishi Pajero IV (Міцубісі Паджеро 4)

Немає сенсу говорити про те, що Mitsubishi Pajero четвертого покоління - автомобіль суто чоловічий. Мало того, він ще й знатний провокатор: нехай рама у нього вже стала інтегрованою в кузов, але понижуючий ряд передач і блокування міжосьового диференціала «як би натякають». І разом з тим у цьому автомобілі комфорту вистачає і на тривалі поїздки по шосе, і для щоденної міської експлуатації. Цікаво, а скільки може коштувати експлуатація цього автомобіля? Тонкощів в його обслуговуванні досить, є і відверто слабкі місця, ремонт яких здатний вдарити по гаманцю. Але якщо стежити за цим автомобілем правильно, то і їздити він буде довго. Подивимося, чому доведеться приділяти увагу в першу чергу.

Чуть-чуть історії

З ерійное виробництво Паджеро першого покоління почалося в 1981 році, через п'ять років після презентації прототипу на Токійському автосалоні. Ці машини були трьохдверний, але вже в 1983 році з'явилися і п'ятидверний версії. Роком пізніше був проведений перший рестайлінг, не надто істотний, але, наприклад, все гальма довгобазних Pajero навіть в найдоступніших версіях стали дисковими.

Роком пізніше був проведений перший рестайлінг, не надто істотний, але, наприклад, все гальма довгобазних Pajero навіть в найдоступніших версіях стали дисковими

На фото: Mitsubishi Pajero I

Майже відразу, в 1983 році, Паджеро дебютував на спортивних трасах. Спроба виявилася успішною, в 1985 році Mitsubishi Pajero став переможцем в марафоні на ралі Париж-Дакар.

На фото: Mitsubishi Pajero I Wagon

Відзначимо, що навіть в першому поколінні Паджеро була представлена ​​досить широка гама агрегатів: дев'ять бензинових і дизельних моторів, від дволітрового карбюраторного до трилітрового інжектора і турбодизеля 2,3 л.

Друге покоління моделі вийшло в 1991 році, а в 1997 році був проведений вже досить серйозний рестайлінг. У 1999 році в другому поколінні з виробництва зняли, але в зв'язку з величезним попитом випуск цих автомобілів був відновлений в 2002 році під маркою Pajero Classic, причому в двох кузовах, і трьох-, і п'ятидверним. В Індії другий Паджеро виробляють і до сих пір під ім'ям Pajero SFX, але тільки в длиннобазном варіанті.

1/5

На фото: Mitsubishi Pajero II Canvas Top

2/5

На фото: Mitsubishi Pajero II Wagon

3/5

На фото: Mitsubishi Pajero Wagon II GL

4/5

На фото: Mitsubishi Pajero II Wagon

5/5

На фото: Mitsubishi Pajero II SFX

Що вийшов в 1999 році Pajero III завдав серйозного удару «джипперов» -почітателям цієї моделі. У цього автомобіля вже не було заднього нерозрізного моста, підвіска всіх коліс стала незалежною, раму інтегрували в кузов, трансмісія отримала електронне управління міжосьового диференціала, а в лінійці моторів з'явився вимогливий до палива двигун з системою безпосереднього вприскування GDI. Зрозуміло, машина стала більш комфортною і легкою в керуванні, але частина брутальності вона втратила назавжди. У 2003 році був проведений рестайлінг, яка торкнулася лише деталі екстер'єру.

1/9

На фото: Mitsubishi Pajero III LongExceed

2/9

На фото: Mitsubishi Pajero III GXL

3/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 3-door

4/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 5-door

5/9

На фото: Mitsubishi Pajero III Xceed

6/9

На фото: Mitsubishi Pajero III Dakar

7/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 3-door

8/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 5-door

9/9

На фото: Changfeng Mitsubishi Pajero III 5-door

Четверте покоління з'явилося на світ у 2006 році. Покупцям став доступний новий бензиновий мотор 6G75, але машина, яку ми сьогодні будемо дивитися, - дизельна, а мотори на важкому паливі четверте покоління Паджеро успадкувало від попередника. Зате на цих машинах значно змінилися деталі підвіски (хоча конструктивно вона залишилася практично колишньою), що істотно відбилося на тонкощах її обслуговування. Про це - трохи пізніше, поки подивимося двигун. Розповідати про цікаві подробиці ремонту нам стане майстер-консультант Дмитро Карауш, а оглядати Паджеро ми поїдемо в сервіс «Рольф Лахта Mitsubishi».

двигун

Дизель 4M41 з системою прямого вприскування DI-D пробіг з цим автомобілем 2007 року випуску вже 144 тисячі кілометрів. Здавалося б, пора вже йому трохи і вдарити по кишені власника. Але немає, ударяти тут будуть інші вузли, мотор своєї втоми нічим не видає. Він свіжий і бадьорий, але досягти таких результатів можна тільки хорошим наглядом за агрегатом. Що ж, спробуємо цьому навчитися.

Як і будь-який інший мотор, особливо дизельний, цей агрегат любить свіже моторне масло. На ньому краще не економити, хоча можна заощадити на його заміну, виконавши її самостійно - тут все абсолютно так само, як на будь-який інший машині. Правда, масла треба багато - 9,3 літра. Але навіть фірмове масло Mitsubishi 5W30 коштує всього близько 500 рублів за літр, так що це не дуже дорого. А ось оригінальний фільтр недешевий - 2 233 рубля.

Mitsubishi Pajero IV

двигун

Дизель 3,2 л з системою прямого вприскування DI-D

Можна, звичайно, підібрати і аналог, в сервісі майже відразу пригадали випадки, коли саме неякісний фільтр став причиною перебирання мотора (за що власник може заплатити до 350 тисяч рублів) і навіть заміни двигуна. Новий він коштує майже мільйон, а за своп доведеться віддати близько 30 тисяч. Так що економити чи на фільтрі - вирішуйте самі. За регламентом заміна масла покладена кожні 15 тисяч км пробігу, але краще міняти кожні 7,5 тисячі - так мотор прослужить набагато довше.

Трохи спростимо задачу: заміна повітряного фільтра на СТО коштує 500 рублів. Але їх можна заощадити і відкласти на новий масляний фільтр, тому що міняти його - справа двох хвилин. Знімаємо засувки, витягуємо старий фільтр і ставимо новий. Усе. Та й ще на самому фільтрі теж можна «затиснути» деяку суму: оригінальний він коштує 2 000 рублів, але нормальний аналог обійдеться всього рублів в 500.

Та й ще на самому фільтрі теж можна «затиснути» деяку суму: оригінальний він коштує 2 000 рублів, але нормальний аналог обійдеться всього рублів в 500

А ось намагатися самому поміняти паливний фільтр не варто - без досвіду легко завоздушена систему і потім гадати, чому ж не вдається запустити мотор. У сервісі за роботу попросять 2 500 рублів, оригінальний фільтр коштує 2 800. Втім, якщо грошей немає зовсім, а помилка вже загорілася, можна вилити воду з відстійника фільтра, для цього потрібно відкрутити пробку знизу його корпусу. Але подальшу заміну краще не відкладати - це міра тільки тимчасова. Напевно, раз в 15 тисяч кілометрів цю операцію можна і оплатити.

Статті / Практика

Еволюція ГРМ: шестерні, ланцюг і ремінь

Два слова про ГРМ Клапанний механізм газорозподілу, скорочено ГРМ, - це те, без чого чотиритактний двигун існувати в принципі не може. Він відкриває впускні клапана, впускаючи повітря або ...

26.12.2014

У приводі ГРМ тут ланцюг, ресурс якої достеменно невідомий - машин з пробігом більше 200 тисяч в дилерському сервісі не бачили, а до 200 ланцюг, як правило, не розтягується. Балансирні вали ж і зовсім наводяться шестернями. Ремені є в приводах навісного обладнання. Їх всього три, їх заміна обійдеться в 5 000, комплект для заміни - в 3,5-4 тисячі. Ресурс ременів становить 60 тисяч кілометрів. Але є і хороші новини.

У сервісі не пригадують, щоб їм довелося міняти форсунки або паливний насос, які померли б без причини (тобто від природного зносу). І це добре: одна форсунка коштує 25 тисяч, а ТНВД - близько 50 000. Звичайно, якщо заправити Паджеро сумішшю бруду з тепловоза та води, то доведеться міняти і їх, але ми клінічні випадки не розглядаємо.

Mitsubishi Pajero IV

Габарити (Д х Ш х В)

4 900 х 1 875 x 1 900

Трансмісія

автоматична, 5 ступенів

привід

повний

Середня витрата палива

9,3

Свічки накалу тут не міняють навіть за регламентом, та й на нашій машині їх за дев'ять років міняти не довелося, вони з ладу майже не виходять.

В цілому дизелі 4M41 завоювали собі хорошу репутацію і при своєчасному (нехай і не завжди дешевому) обслуговуванні живуть дійсно довго.

Трансмісія і гальма

Немає нічого дивного в тому, що повнопривідний позашляховик вимагає особливого ставлення до трансмісії. Як-не-як, АКПП, раздатка, два редуктора - все це круто, але всюди доведеться міняти масло. І це - як мінімум.

За регламентом заміна рідини в АКПП (тут варто п'ятиступінчаста Super Select) покладена автомобілю кожні 90 тисяч кілометрів пробігу. Само собою, в нашій суворій реальності краще її міняти частіше, хоча б раз в 60 тисяч. І знову ж таки - процедура не найдешевша. Буде потрібно 10 літрів масла (для заміни витісненням), тобто за нього доведеться заплатити близько 25 тисяч рублів. За саму заміну - 5 тисяч. Але ніхто не забороняє міняти рідину самостійно, якщо, звичайно, є підйомник або оглядова яма.Масло в редукторі живе трохи менше, його слід міняти кожні 45 тисяч км пробігу. Робота варто так само - 5 тисяч, а ось масло, звичайно, дешевше - тисячі 4-5 рублів.

В цілому проблем з трансмісією немає, але є два моменти, які вимагають періодичного уваги.

Якщо подивитися на машину знизу і спереду, то в прорізах захисту можна буде побачити патрубок. Він йде від основного радіатора і потрібен для охолодження АКПП. Навіть без ударів і інших сторонній впливів, при пробігу близько 50 тисяч км він не витримує російських реалій і прогниває. Окремо його не поміняли - тільки разом з радіатором. А міняти доведеться, тому що перегрівати АКПП і ДВС вийде набагато дорожче.

А міняти доведеться, тому що перегрівати АКПП і ДВС вийде набагато дорожче

Друге - це роз'єми електроніки на раздатке. Вони часто виявляються в грязі, особливо у любителів підкорювати бездоріжжя. Їх доведеться періодично прочищати, інакше АКПП може працювати неадекватно, показуючи помилку.

Їх доведеться періодично прочищати, інакше АКПП може працювати неадекватно, показуючи помилку

І ще один випадок саме поломки згадав фахівець СТО: машину привезли на евакуаторі з остаточно «мертвої» АКПП. Причина - вирваний штуцер, через який витекла вся рідина. Так що в умовах відсутності доріг краще бути обережним.

колодки передні

оригінал / аналог, руб.

4 500/900

Якщо за обслуговування трансмісії іноді доведеться викладати гроші, то гальмівна система тут не така жадібна. Добре економити можна на колодках: оригінальні передні стоять 4-4,5 тисячі, аналоги - від 900 рублів. Замінити можна самому (процедура абсолютно стандартна), і покласти собі в кишеню ще 2 000 рублів. Правда, треба буде обов'язково провести повне обслуговування супортів. Вони можуть закиснути, таке буває, і тоді без ремкомплектов не обійтися (це ещ 1 800 рублів, а якщо доведеться міняти і поршні, то додаємо 2 500). До вибору неоригінальних колодок потрібно поставитися відповідально: стокові колодки м'які, і більш тверді колодки здатні дуже швидко знищити гальмівний диск.

Майже все вищесказане в повному обсязі відноситься і до задніх гальмах, тільки тут заміна колодок буде коштувати на 500 рублів дорожче.

Ходова частина

А ось тут дійсно багато тонкощів. Підвіски Паджеро, може, і хороші, але стежити за ними доведеться дуже ретельно. Почнемо з передньої.

Власник четвертого Паджеро може іноді почути слабкий стукіт попереду. Швидше за все, доведеться міняти втулки стабілізатора. Коштує вона трохи - 200 рублів, але метушні з нею досить, та й в сервісі за заміну втулок з обох сторін візьмуть 2 000 рублів. Вистачає їх тисяч на 40 км, потім міняємо ще раз, і так у міру потреби.

Вистачає їх тисяч на 40 км, потім міняємо ще раз, і так у міру потреби

Набагато дорожче обійдуться закислі розвальний болти. Вони дуже і дуже люблять іржавіти, хлібом їх не годуй, дай тільки покритися рудої гидотою. І тоді їх треба буде зрізати, але ось тільки за регламентом сайлентблоки змінювати не положено - тільки весь важіль у зборі. Коштує він близько 20 тисяч, робота - 13 тисяч рублів (з подальшою установкою кутів розвалу). Звичайно, їх можна перепрессовать, але за таку роботу беруться не всі.

Звичайно, їх можна перепрессовать, але за таку роботу беруться не всі

Вартість важеля в зборі

включаючи роботу

30 500 рублів

Така ж біда з іржавими болтами є і в задній підвісці, але на латеральних важелях. Трохи краща ситуація з болтами в задніх важелях: іржавіють вони з радістю, але там немає проблем з заміною втулок окремо. Правда, виробник наполягає на заміні важеля в зборі (ще б пак, при його ціні в 18 500 рублів), але окремо втулка коштує всього рублів 500 рублів. Робота, правда, теж не найдешевша - тисяч 12 за все, але явно дешевше важелів в зборі.

Так, закислі болти доставляють в підвісці Паджеро дуже багато клопоту, а іноді можуть стати причиною дорого ремонту. Навіть на нашій машині розвал вже виставити неможливо, тому доведеться займатися саме ремонтом. Але цього можна було б уникнути: досить раз в два-три роки все болти викручувати і змащувати. Так, мороки з ними багато, але економічний ефект від процедур очевидний. Якщо зовсім лінь возитися під машиною, то можна зробити це і в сервісі (7-8 тисяч рублів).

Якщо зовсім лінь возитися під машиною, то можна зробити це і в сервісі (7-8 тисяч рублів)

Задні амортизатори на великому пробігу можуть потекти. Тут теж краще пошукати аналог (рідні - по 9 000 рублів за штуку), заміна обійдеться в 2 500 рублів.

Ну, і поки машина висить над головою, подивимося на ще деякі «сюрпризи».

Вартість паливного бака

включаючи заміну

60 000 рублів

Як не дивно, але швидко гниє паливний бак. Багато в чому завдяки саме своєму захисті - між нею і баком накопичується бруд, яка значно прискорює процес. З урахуванням вартості нового бака (цілих 50 000 рублів) є сенс подумати про превентивні заходи, наприклад, обробці антикорозійним складом (близько 7 тисяч рублів з урахуванням роботи в сервісі). Якщо бак вже потік, то крім самого бака доведеться сплатити і його заміну, а це ще 10 тисяч.

Характерна проблема - течі трубок кондиціонера. Якщо тече добре (у нас тут теж вже видно краплі), то готуйте тисяч 15 на трубки і 14 - на заміну з подальшою заправкою кондиціонера.

Якщо тече добре (у нас тут теж вже видно краплі), то готуйте тисяч 15 на трубки і 14 - на заміну з подальшою заправкою кондиціонера

Кузов і салон

В обробці салону використовуються в загальному непогані матеріали. Звичайно, є потертості на шкірі водійського сидіння, на кермі, але спишемо це на вік і пробіг. Системних проблем в салонної електриці теж немає, і єдине, чим може зайнятися в інтер'єрі власник Паджеро, це заміною салонного фільтра. Необов'язково купувати дорогий оригінал за 1 700 рублів, цілком можна обійтися фільтром рублів за 300-400. Ще 500 рублів можна відкласти на радощі життя після самостійної заміни - фільтр стоїть за ящиком рукавички, годі й шукати його просто неможливо.

На кузові є сліди корозії, але їх небагато і, швидше за все, їх могло б бути менше. Всі основні дефекти розташовані в точках дотику гумових ущільнювачів дверей з кузовом. Зло полягає в тому, що ці гумки схильні дуже сильно дубеть на морозі, після чого вони псують ЛКП кузова. Вихід - періодична обробка ущільнювачів силіконом. Але в іншому стан кузова дев'ятирічної машини викликає повагу.

Ще один позитивний момент - простота заміни ламп. Задні ліхтарі доведеться знімати (вони кріпляться за все на двох болтах), а місця для рук у фар головного світла хоч відбавляй - тут конструктори показали себе молодцями.

Що в підсумку?

Я б не назвав обслуговування четвертого Паджеро з дизельним мотором простим або недорогим процесом. Тут є, на що витратитися. Але якщо цього не робити, то вартість ремонту і двигуна, і трансмісії, і навіть ходової частини може бути дуже високою. Якщо є бажання їздити на машині довго і не дуже накладно, то треба пам'ятати і про обслуговування, і навіть про деякі превентивні заходи, які самі по собі теж можуть здатися дорогими. Ну а як ви хотіли? Всі люблять турботу, і Паджеро теж.

За допомогу в підготовці матеріалу висловлюємо подяку компанії «Рольф Лахта Mitsubishi» і особисто фахівця СТО Дмитру Карауш (СПб, вул. Савушкина, д.103, літ.Б)

Б)

Опитування

Купили б ви собі Mitsubishi Pajero IV?

Ремонт і обслуговування Mitsubishi Pajero IV (Міцубісі Паджеро 4)

Немає сенсу говорити про те, що Mitsubishi Pajero четвертого покоління - автомобіль суто чоловічий. Мало того, він ще й знатний провокатор: нехай рама у нього вже стала інтегрованою в кузов, але понижуючий ряд передач і блокування міжосьового диференціала «як би натякають». І разом з тим у цьому автомобілі комфорту вистачає і на тривалі поїздки по шосе, і для щоденної міської експлуатації. Цікаво, а скільки може коштувати експлуатація цього автомобіля? Тонкощів в його обслуговуванні досить, є і відверто слабкі місця, ремонт яких здатний вдарити по гаманцю. Але якщо стежити за цим автомобілем правильно, то і їздити він буде довго. Подивимося, чому доведеться приділяти увагу в першу чергу.

Чуть-чуть історії

З ерійное виробництво Паджеро першого покоління почалося в 1981 році, через п'ять років після презентації прототипу на Токійському автосалоні. Ці машини були трьохдверний, але вже в 1983 році з'явилися і п'ятидверний версії. Роком пізніше був проведений перший рестайлінг, не надто істотний, але, наприклад, все гальма довгобазних Pajero навіть в найдоступніших версіях стали дисковими.

Роком пізніше був проведений перший рестайлінг, не надто істотний, але, наприклад, все гальма довгобазних Pajero навіть в найдоступніших версіях стали дисковими

На фото: Mitsubishi Pajero I

Майже відразу, в 1983 році, Паджеро дебютував на спортивних трасах. Спроба виявилася успішною, в 1985 році Mitsubishi Pajero став переможцем в марафоні на ралі Париж-Дакар.

На фото: Mitsubishi Pajero I Wagon

Відзначимо, що навіть в першому поколінні Паджеро була представлена ​​досить широка гама агрегатів: дев'ять бензинових і дизельних моторів, від дволітрового карбюраторного до трилітрового інжектора і турбодизеля 2,3 л.

Друге покоління моделі вийшло в 1991 році, а в 1997 році був проведений вже досить серйозний рестайлінг. У 1999 році в другому поколінні з виробництва зняли, але в зв'язку з величезним попитом випуск цих автомобілів був відновлений в 2002 році під маркою Pajero Classic, причому в двох кузовах, і трьох-, і п'ятидверним. В Індії другий Паджеро виробляють і до сих пір під ім'ям Pajero SFX, але тільки в длиннобазном варіанті.

1/5

На фото: Mitsubishi Pajero II Canvas Top

2/5

На фото: Mitsubishi Pajero II Wagon

3/5

На фото: Mitsubishi Pajero Wagon II GL

4/5

На фото: Mitsubishi Pajero II Wagon

5/5

На фото: Mitsubishi Pajero II SFX

Що вийшов в 1999 році Pajero III завдав серйозного удару «джипперов» -почітателям цієї моделі. У цього автомобіля вже не було заднього нерозрізного моста, підвіска всіх коліс стала незалежною, раму інтегрували в кузов, трансмісія отримала електронне управління міжосьового диференціала, а в лінійці моторів з'явився вимогливий до палива двигун з системою безпосереднього вприскування GDI. Зрозуміло, машина стала більш комфортною і легкою в керуванні, але частина брутальності вона втратила назавжди. У 2003 році був проведений рестайлінг, яка торкнулася лише деталі екстер'єру.

1/9

На фото: Mitsubishi Pajero III LongExceed

2/9

На фото: Mitsubishi Pajero III GXL

3/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 3-door

4/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 5-door

5/9

На фото: Mitsubishi Pajero III Xceed

6/9

На фото: Mitsubishi Pajero III Dakar

7/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 3-door

8/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 5-door

9/9

На фото: Changfeng Mitsubishi Pajero III 5-door

Четверте покоління з'явилося на світ у 2006 році. Покупцям став доступний новий бензиновий мотор 6G75, але машина, яку ми сьогодні будемо дивитися, - дизельна, а мотори на важкому паливі четверте покоління Паджеро успадкувало від попередника. Зате на цих машинах значно змінилися деталі підвіски (хоча конструктивно вона залишилася практично колишньою), що істотно відбилося на тонкощах її обслуговування. Про це - трохи пізніше, поки подивимося двигун. Розповідати про цікаві подробиці ремонту нам стане майстер-консультант Дмитро Карауш, а оглядати Паджеро ми поїдемо в сервіс «Рольф Лахта Mitsubishi».

двигун

Дизель 4M41 з системою прямого вприскування DI-D пробіг з цим автомобілем 2007 року випуску вже 144 тисячі кілометрів. Здавалося б, пора вже йому трохи і вдарити по кишені власника. Але немає, ударяти тут будуть інші вузли, мотор своєї втоми нічим не видає. Він свіжий і бадьорий, але досягти таких результатів можна тільки хорошим наглядом за агрегатом. Що ж, спробуємо цьому навчитися.

Як і будь-який інший мотор, особливо дизельний, цей агрегат любить свіже моторне масло. На ньому краще не економити, хоча можна заощадити на його заміну, виконавши її самостійно - тут все абсолютно так само, як на будь-який інший машині. Правда, масла треба багато - 9,3 літра. Але навіть фірмове масло Mitsubishi 5W30 коштує всього близько 500 рублів за літр, так що це не дуже дорого. А ось оригінальний фільтр недешевий - 2 233 рубля.

Mitsubishi Pajero IV

двигун

Дизель 3,2 л з системою прямого вприскування DI-D

Можна, звичайно, підібрати і аналог, в сервісі майже відразу пригадали випадки, коли саме неякісний фільтр став причиною перебирання мотора (за що власник може заплатити до 350 тисяч рублів) і навіть заміни двигуна. Новий він коштує майже мільйон, а за своп доведеться віддати близько 30 тисяч. Так що економити чи на фільтрі - вирішуйте самі. За регламентом заміна масла покладена кожні 15 тисяч км пробігу, але краще міняти кожні 7,5 тисячі - так мотор прослужить набагато довше.

Трохи спростимо задачу: заміна повітряного фільтра на СТО коштує 500 рублів. Але їх можна заощадити і відкласти на новий масляний фільтр, тому що міняти його - справа двох хвилин. Знімаємо засувки, витягуємо старий фільтр і ставимо новий. Всі. Та й ще на самому фільтрі теж можна «затиснути» деяку суму: оригінальний він коштує 2 000 рублів, але нормальний аналог обійдеться всього рублів в 500.

Та й ще на самому фільтрі теж можна «затиснути» деяку суму: оригінальний він коштує 2 000 рублів, але нормальний аналог обійдеться всього рублів в 500

А ось намагатися самому поміняти паливний фільтр не варто - без досвіду легко завоздушена систему і потім гадати, чому ж не вдається запустити мотор. У сервісі за роботу попросять 2 500 рублів, оригінальний фільтр коштує 2 800. Втім, якщо грошей немає зовсім, а помилка вже загорілася, можна вилити воду з відстійника фільтра, для цього потрібно відкрутити пробку знизу його корпусу. Але подальшу заміну краще не відкладати - це міра тільки тимчасова. Напевно, раз в 15 тисяч кілометрів цю операцію можна і оплатити.

Статті / Практика

Еволюція ГРМ: шестерні, ланцюг і ремінь

Два слова про ГРМ Клапанний механізм газорозподілу, скорочено ГРМ, - це те, без чого чотиритактний двигун існувати в принципі не може. Він відкриває впускні клапана, впускаючи повітря або ...

26.12.2014

У приводі ГРМ тут ланцюг, ресурс якої достеменно невідомий - машин з пробігом більше 200 тисяч в дилерському сервісі не бачили, а до 200 ланцюг, як правило, не розтягується. Балансирні вали ж і зовсім наводяться шестернями. Ремені є в приводах навісного обладнання. Їх всього три, їх заміна обійдеться в 5 000, комплект для заміни - в 3,5-4 тисячі. Ресурс ременів становить 60 тисяч кілометрів. Але є і хороші новини.

У сервісі не пригадують, щоб їм довелося міняти форсунки або паливний насос, які померли б без причини (тобто від природного зносу). І це добре: одна форсунка коштує 25 тисяч, а ТНВД - близько 50 000. Звичайно, якщо заправити Паджеро сумішшю бруду з тепловоза та води, то доведеться міняти і їх, але ми клінічні випадки не розглядаємо.

Mitsubishi Pajero IV

Габарити (Д х Ш х В)

4 900 х 1 875 x 1 900

Трансмісія

автоматична, 5 ступенів

привід

повний

Середня витрата палива

9,3

Свічки накалу тут не міняють навіть за регламентом, та й на нашій машині їх за дев'ять років міняти не довелося, вони з ладу майже не виходять.

В цілому дизелі 4M41 завоювали собі хорошу репутацію і при своєчасному (нехай і не завжди дешевому) обслуговуванні живуть дійсно довго.

Трансмісія і гальма

Немає нічого дивного в тому, що повнопривідний позашляховик вимагає особливого ставлення до трансмісії. Як-не-як, АКПП, раздатка, два редуктора - все це круто, але всюди доведеться міняти масло. І це - як мінімум.

За регламентом заміна рідини в АКПП (тут варто п'ятиступінчаста Super Select) покладена автомобілю кожні 90 тисяч кілометрів пробігу. Само собою, в нашій суворій реальності краще її міняти частіше, хоча б раз в 60 тисяч. І знову ж таки - процедура не найдешевша. Буде потрібно 10 літрів масла (для заміни витісненням), тобто за нього доведеться заплатити близько 25 тисяч рублів. За саму заміну - 5 тисяч. Але ніхто не забороняє міняти рідину самостійно, якщо, звичайно, є підйомник або оглядова яма.Масло в редукторі живе трохи менше, його слід міняти кожні 45 тисяч км пробігу. Робота варто так само - 5 тисяч, а ось масло, звичайно, дешевше - тисячі 4-5 рублів.

В цілому проблем з трансмісією немає, але є два моменти, які вимагають періодичного уваги.

Якщо подивитися на машину знизу і спереду, то в прорізах захисту можна буде побачити патрубок. Він йде від основного радіатора і потрібен для охолодження АКПП. Навіть без ударів і інших сторонній впливів, при пробігу близько 50 тисяч км він не витримує російських реалій і прогниває. Окремо його не поміняли - тільки разом з радіатором. А міняти доведеться, тому що перегрівати АКПП і ДВС вийде набагато дорожче.

А міняти доведеться, тому що перегрівати АКПП і ДВС вийде набагато дорожче

Друге - це роз'єми електроніки на раздатке. Вони часто виявляються в грязі, особливо у любителів підкорювати бездоріжжя. Їх доведеться періодично прочищати, інакше АКПП може працювати неадекватно, показуючи помилку.

Їх доведеться періодично прочищати, інакше АКПП може працювати неадекватно, показуючи помилку

І ще один випадок саме поломки згадав фахівець СТО: машину привезли на евакуаторі з остаточно «мертвої» АКПП. Причина - вирваний штуцер, через який витекла вся рідина. Так що в умовах відсутності доріг краще бути обережним.

колодки передні

оригінал / аналог, руб.

4 500/900

Якщо за обслуговування трансмісії іноді доведеться викладати гроші, то гальмівна система тут не така жадібна. Добре економити можна на колодках: оригінальні передні стоять 4-4,5 тисячі, аналоги - від 900 рублів. Замінити можна самому (процедура абсолютно стандартна), і покласти собі в кишеню ще 2 000 рублів. Правда, треба буде обов'язково провести повне обслуговування супортів. Вони можуть закиснути, таке буває, і тоді без ремкомплектов не обійтися (це ещ 1 800 рублів, а якщо доведеться міняти і поршні, то додаємо 2 500). До вибору неоригінальних колодок потрібно поставитися відповідально: стокові колодки м'які, і більш тверді колодки здатні дуже швидко знищити гальмівний диск.

Майже все вищесказане в повному обсязі відноситься і до задніх гальмах, тільки тут заміна колодок буде коштувати на 500 рублів дорожче.

Ходова частина

А ось тут дійсно багато тонкощів. Підвіски Паджеро, може, і хороші, але стежити за ними доведеться дуже ретельно. Почнемо з передньої.

Власник четвертого Паджеро може іноді почути слабкий стукіт попереду. Швидше за все, доведеться міняти втулки стабілізатора. Коштує вона трохи - 200 рублів, але метушні з нею досить, та й в сервісі за заміну втулок з обох сторін візьмуть 2 000 рублів. Вистачає їх тисяч на 40 км, потім міняємо ще раз, і так у міру потреби.

Вистачає їх тисяч на 40 км, потім міняємо ще раз, і так у міру потреби

Набагато дорожче обійдуться закислі розвальний болти. Вони дуже і дуже люблять іржавіти, хлібом їх не годуй, дай тільки покритися рудої гидотою. І тоді їх треба буде зрізати, але ось тільки за регламентом сайлентблоки змінювати не положено - тільки весь важіль у зборі. Коштує він близько 20 тисяч, робота - 13 тисяч рублів (з подальшою установкою кутів розвалу). Звичайно, їх можна перепрессовать, але за таку роботу беруться не всі.

Звичайно, їх можна перепрессовать, але за таку роботу беруться не всі

Вартість важеля в зборі

включаючи роботу

30 500 рублів

Така ж біда з іржавими болтами є і в задній підвісці, але на латеральних важелях. Трохи краща ситуація з болтами в задніх важелях: іржавіють вони з радістю, але там немає проблем з заміною втулок окремо. Правда, виробник наполягає на заміні важеля в зборі (ще б пак, при його ціні в 18 500 рублів), але окремо втулка коштує всього рублів 500 рублів. Робота, правда, теж не найдешевша - тисяч 12 за все, але явно дешевше важелів в зборі.

Так, закислі болти доставляють в підвісці Паджеро дуже багато клопоту, а іноді можуть стати причиною дорого ремонту. Навіть на нашій машині розвал вже виставити неможливо, тому доведеться займатися саме ремонтом. Але цього можна було б уникнути: досить раз в два-три роки все болти викручувати і змащувати. Так, мороки з ними багато, але економічний ефект від процедур очевидний. Якщо зовсім лінь возитися під машиною, то можна зробити це і в сервісі (7-8 тисяч рублів).

Якщо зовсім лінь возитися під машиною, то можна зробити це і в сервісі (7-8 тисяч рублів)

Задні амортизатори на великому пробігу можуть потекти. Тут теж краще пошукати аналог (рідні - по 9 000 рублів за штуку), заміна обійдеться в 2 500 рублів.

Ну, і поки машина висить над головою, подивимося на ще деякі «сюрпризи».

Вартість паливного бака

включаючи заміну

60 000 рублів

Як не дивно, але швидко гниє паливний бак. Багато в чому завдяки саме своєму захисті - між нею і баком накопичується бруд, яка значно прискорює процес. З урахуванням вартості нового бака (цілих 50 000 рублів) є сенс подумати про превентивні заходи, наприклад, обробці антикорозійним складом (близько 7 тисяч рублів з урахуванням роботи в сервісі). Якщо бак вже потік, то крім самого бака доведеться сплатити і його заміну, а це ще 10 тисяч.

Характерна проблема - течі трубок кондиціонера. Якщо тече добре (у нас тут теж вже видно краплі), то готуйте тисяч 15 на трубки і 14 - на заміну з подальшою заправкою кондиціонера.

Якщо тече добре (у нас тут теж вже видно краплі), то готуйте тисяч 15 на трубки і 14 - на заміну з подальшою заправкою кондиціонера

Кузов і салон

В обробці салону використовуються в загальному непогані матеріали. Звичайно, є потертості на шкірі водійського сидіння, на кермі, але спишемо це на вік і пробіг. Системних проблем в салонної електриці теж немає, і єдине, чим може зайнятися в інтер'єрі власник Паджеро, це заміною салонного фільтра. Необов'язково купувати дорогий оригінал за 1 700 рублів, цілком можна обійтися фільтром рублів за 300-400. Ще 500 рублів можна відкласти на радощі життя після самостійної заміни - фільтр стоїть за ящиком рукавички, годі й шукати його просто неможливо.

На кузові є сліди корозії, але їх небагато і, швидше за все, їх могло б бути менше. Всі основні дефекти розташовані в точках дотику гумових ущільнювачів дверей з кузовом. Зло полягає в тому, що ці гумки схильні дуже сильно дубеть на морозі, після чого вони псують ЛКП кузова. Вихід - періодична обробка ущільнювачів силіконом. Але в іншому стан кузова дев'ятирічної машини викликає повагу.

Ще один позитивний момент - простота заміни ламп. Задні ліхтарі доведеться знімати (вони кріпляться за все на двох болтах), а місця для рук у фар головного світла хоч відбавляй - тут конструктори показали себе молодцями.

Що в підсумку?

Я б не назвав обслуговування четвертого Паджеро з дизельним мотором простим або недорогим процесом. Тут є, на що витратитися. Але якщо цього не робити, то вартість ремонту і двигуна, і трансмісії, і навіть ходової частини може бути дуже високою. Якщо є бажання їздити на машині довго і не дуже накладно, то треба пам'ятати і про обслуговування, і навіть про деякі превентивні заходи, які самі по собі теж можуть здатися дорогими. Ну а як ви хотіли? Всі люблять турботу, і Паджеро теж.

За допомогу в підготовці матеріалу висловлюємо подяку компанії «Рольф Лахта Mitsubishi» і особисто фахівця СТО Дмитру Карауш (СПб, вул. Савушкина, д.103, літ.Б)

Б)

Опитування

Купили б ви собі Mitsubishi Pajero IV?

Ремонт і обслуговування Mitsubishi Pajero IV (Міцубісі Паджеро 4)

Немає сенсу говорити про те, що Mitsubishi Pajero четвертого покоління - автомобіль суто чоловічий. Мало того, він ще й знатний провокатор: нехай рама у нього вже стала інтегрованою в кузов, але понижуючий ряд передач і блокування міжосьового диференціала «як би натякають». І разом з тим у цьому автомобілі комфорту вистачає і на тривалі поїздки по шосе, і для щоденної міської експлуатації. Цікаво, а скільки може коштувати експлуатація цього автомобіля? Тонкощів в його обслуговуванні досить, є і відверто слабкі місця, ремонт яких здатний вдарити по гаманцю. Але якщо стежити за цим автомобілем правильно, то і їздити він буде довго. Подивимося, чому доведеться приділяти увагу в першу чергу.

Чуть-чуть історії

З ерійное виробництво Паджеро першого покоління почалося в 1981 році, через п'ять років після презентації прототипу на Токійському автосалоні. Ці машини були трьохдверний, але вже в 1983 році з'явилися і п'ятидверний версії. Роком пізніше був проведений перший рестайлінг, не надто істотний, але, наприклад, все гальма довгобазних Pajero навіть в найдоступніших версіях стали дисковими.

Роком пізніше був проведений перший рестайлінг, не надто істотний, але, наприклад, все гальма довгобазних Pajero навіть в найдоступніших версіях стали дисковими

На фото: Mitsubishi Pajero I

Майже відразу, в 1983 році, Паджеро дебютував на спортивних трасах. Спроба виявилася успішною, в 1985 році Mitsubishi Pajero став переможцем в марафоні на ралі Париж-Дакар.

На фото: Mitsubishi Pajero I Wagon

Відзначимо, що навіть в першому поколінні Паджеро була представлена ​​досить широка гама агрегатів: дев'ять бензинових і дизельних моторів, від дволітрового карбюраторного до трилітрового інжектора і турбодизеля 2,3 л.

Друге покоління моделі вийшло в 1991 році, а в 1997 році був проведений вже досить серйозний рестайлінг. У 1999 році в другому поколінні з виробництва зняли, але в зв'язку з величезним попитом випуск цих автомобілів був відновлений в 2002 році під маркою Pajero Classic, причому в двох кузовах, і трьох-, і п'ятидверним. В Індії другий Паджеро виробляють і до сих пір під ім'ям Pajero SFX, але тільки в длиннобазном варіанті.

1/5

На фото: Mitsubishi Pajero II Canvas Top

2/5

На фото: Mitsubishi Pajero II Wagon

3/5

На фото: Mitsubishi Pajero Wagon II GL

4/5

На фото: Mitsubishi Pajero II Wagon

5/5

На фото: Mitsubishi Pajero II SFX

Що вийшов в 1999 році Pajero III завдав серйозного удару «джипперов» -почітателям цієї моделі. У цього автомобіля вже не було заднього нерозрізного моста, підвіска всіх коліс стала незалежною, раму інтегрували в кузов, трансмісія отримала електронне управління міжосьового диференціала, а в лінійці моторів з'явився вимогливий до палива двигун з системою безпосереднього вприскування GDI. Зрозуміло, машина стала більш комфортною і легкою в керуванні, але частина брутальності вона втратила назавжди. У 2003 році був проведений рестайлінг, яка торкнулася лише деталі екстер'єру.

1/9

На фото: Mitsubishi Pajero III LongExceed

2/9

На фото: Mitsubishi Pajero III GXL

3/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 3-door

4/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 5-door

5/9

На фото: Mitsubishi Pajero III Xceed

6/9

На фото: Mitsubishi Pajero III Dakar

7/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 3-door

8/9

На фото: Mitsubishi Pajero III 5-door

9/9

На фото: Changfeng Mitsubishi Pajero III 5-door

Четверте покоління з'явилося на світ у 2006 році. Покупцям став доступний новий бензиновий мотор 6G75, але машина, яку ми сьогодні будемо дивитися, - дизельна, а мотори на важкому паливі четверте покоління Паджеро успадкувало від попередника. Зате на цих машинах значно змінилися деталі підвіски (хоча конструктивно вона залишилася практично колишньою), що істотно відбилося на тонкощах її обслуговування. Про це - трохи пізніше, поки подивимося двигун. Розповідати про цікаві подробиці ремонту нам стане майстер-консультант Дмитро Карауш, а оглядати Паджеро ми поїдемо в сервіс «Рольф Лахта Mitsubishi».

двигун

Дизель 4M41 з системою прямого вприскування DI-D пробіг з цим автомобілем 2007 року випуску вже 144 тисячі кілометрів. Здавалося б, пора вже йому трохи і вдарити по кишені власника. Але немає, ударяти тут будуть інші вузли, мотор своєї втоми нічим не видає. Він свіжий і бадьорий, але досягти таких результатів можна тільки хорошим наглядом за агрегатом. Що ж, спробуємо цьому навчитися.

Як і будь-який інший мотор, особливо дизельний, цей агрегат любить свіже моторне масло. На ньому краще не економити, хоча можна заощадити на його заміну, виконавши її самостійно - тут все абсолютно так само, як на будь-який інший машині. Правда, масла треба багато - 9,3 літра. Але навіть фірмове масло Mitsubishi 5W30 коштує всього близько 500 рублів за літр, так що це не дуже дорого. А ось оригінальний фільтр недешевий - 2 233 рубля.

Mitsubishi Pajero IV

двигун

Дизель 3,2 л з системою прямого вприскування DI-D

Можна, звичайно, підібрати і аналог, в сервісі майже відразу пригадали випадки, коли саме неякісний фільтр став причиною перебирання мотора (за що власник може заплатити до 350 тисяч рублів) і навіть заміни двигуна. Новий він коштує майже мільйон, а за своп доведеться віддати близько 30 тисяч. Так що економити чи на фільтрі - вирішуйте самі. За регламентом заміна масла покладена кожні 15 тисяч км пробігу, але краще міняти кожні 7,5 тисячі - так мотор прослужить набагато довше.

Трохи спростимо задачу: заміна повітряного фільтра на СТО коштує 500 рублів. Але їх можна заощадити і відкласти на новий масляний фільтр, тому що міняти його - справа двох хвилин. Знімаємо засувки, витягуємо старий фільтр і ставимо новий. Всі. Та й ще на самому фільтрі теж можна «затиснути» деяку суму: оригінальний він коштує 2 000 рублів, але нормальний аналог обійдеться всього рублів в 500.

Та й ще на самому фільтрі теж можна «затиснути» деяку суму: оригінальний він коштує 2 000 рублів, але нормальний аналог обійдеться всього рублів в 500

А ось намагатися самому поміняти паливний фільтр не варто - без досвіду легко завоздушена систему і потім гадати, чому ж не вдається запустити мотор. У сервісі за роботу попросять 2 500 рублів, оригінальний фільтр коштує 2 800. Втім, якщо грошей немає зовсім, а помилка вже загорілася, можна вилити воду з відстійника фільтра, для цього потрібно відкрутити пробку знизу його корпусу. Але подальшу заміну краще не відкладати - це міра тільки тимчасова. Напевно, раз в 15 тисяч кілометрів цю операцію можна і оплатити.

Статті / Практика

Еволюція ГРМ: шестерні, ланцюг і ремінь

Два слова про ГРМ Клапанний механізм газорозподілу, скорочено ГРМ, - це те, без чого чотиритактний двигун існувати в принципі не може. Він відкриває впускні клапана, впускаючи повітря або ...

26.12.2014

У приводі ГРМ тут ланцюг, ресурс якої достеменно невідомий - машин з пробігом більше 200 тисяч в дилерському сервісі не бачили, а до 200 ланцюг, як правило, не розтягується. Балансирні вали ж і зовсім наводяться шестернями. Ремені є в приводах навісного обладнання. Їх всього три, їх заміна обійдеться в 5 000, комплект для заміни - в 3,5-4 тисячі. Ресурс ременів становить 60 тисяч кілометрів. Але є і хороші новини.

У сервісі не пригадують, щоб їм довелося міняти форсунки або паливний насос, які померли б без причини (тобто від природного зносу). І це добре: одна форсунка коштує 25 тисяч, а ТНВД - близько 50 000. Звичайно, якщо заправити Паджеро сумішшю бруду з тепловоза та води, то доведеться міняти і їх, але ми клінічні випадки не розглядаємо.

Mitsubishi Pajero IV

Габарити (Д х Ш х В)

4 900 х 1 875 x 1 900

Трансмісія

автоматична, 5 ступенів

привід

повний

Середня витрата палива

9,3

Свічки накалу тут не міняють навіть за регламентом, та й на нашій машині їх за дев'ять років міняти не довелося, вони з ладу майже не виходять.

В цілому дизелі 4M41 завоювали собі хорошу репутацію і при своєчасному (нехай і не завжди дешевому) обслуговуванні живуть дійсно довго.

Трансмісія і гальма

Немає нічого дивного в тому, що повнопривідний позашляховик вимагає особливого ставлення до трансмісії. Як-не-як, АКПП, раздатка, два редуктора - все це круто, але всюди доведеться міняти масло. І це - як мінімум.

За регламентом заміна рідини в АКПП (тут варто п'ятиступінчаста Super Select) покладена автомобілю кожні 90 тисяч кілометрів пробігу. Само собою, в нашій суворій реальності краще її міняти частіше, хоча б раз в 60 тисяч. І знову ж таки - процедура не найдешевша. Буде потрібно 10 літрів масла (для заміни витісненням), тобто за нього доведеться заплатити близько 25 тисяч рублів. За саму заміну - 5 тисяч. Але ніхто не забороняє міняти рідину самостійно, якщо, звичайно, є підйомник або оглядова яма.Масло в редукторі живе трохи менше, його слід міняти кожні 45 тисяч км пробігу. Робота варто так само - 5 тисяч, а ось масло, звичайно, дешевше - тисячі 4-5 рублів.

В цілому проблем з трансмісією немає, але є два моменти, які вимагають періодичного уваги.

Якщо подивитися на машину знизу і спереду, то в прорізах захисту можна буде побачити патрубок. Він йде від основного радіатора і потрібен для охолодження АКПП. Навіть без ударів і інших сторонній впливів, при пробігу близько 50 тисяч км він не витримує російських реалій і прогниває. Окремо його не поміняли - тільки разом з радіатором. А міняти доведеться, тому що перегрівати АКПП і ДВС вийде набагато дорожче.

А міняти доведеться, тому що перегрівати АКПП і ДВС вийде набагато дорожче

Друге - це роз'єми електроніки на раздатке. Вони часто виявляються в грязі, особливо у любителів підкорювати бездоріжжя. Їх доведеться періодично прочищати, інакше АКПП може працювати неадекватно, показуючи помилку.

Їх доведеться періодично прочищати, інакше АКПП може працювати неадекватно, показуючи помилку

І ще один випадок саме поломки згадав фахівець СТО: машину привезли на евакуаторі з остаточно «мертвої» АКПП. Причина - вирваний штуцер, через який витекла вся рідина. Так що в умовах відсутності доріг краще бути обережним.

колодки передні

оригінал / аналог, руб.

4 500/900

Якщо за обслуговування трансмісії іноді доведеться викладати гроші, то гальмівна система тут не така жадібна. Добре економити можна на колодках: оригінальні передні стоять 4-4,5 тисячі, аналоги - від 900 рублів. Замінити можна самому (процедура абсолютно стандартна), і покласти собі в кишеню ще 2 000 рублів. Правда, треба буде обов'язково провести повне обслуговування супортів. Вони можуть закиснути, таке буває, і тоді без ремкомплектов не обійтися (це ещ 1 800 рублів, а якщо доведеться міняти і поршні, то додаємо 2 500). До вибору неоригінальних колодок потрібно поставитися відповідально: стокові колодки м'які, і більш тверді колодки здатні дуже швидко знищити гальмівний диск.

Майже все вищесказане в повному обсязі відноситься і до задніх гальмах, тільки тут заміна колодок буде коштувати на 500 рублів дорожче.

Ходова частина

А ось тут дійсно багато тонкощів. Підвіски Паджеро, може, і хороші, але стежити за ними доведеться дуже ретельно. Почнемо з передньої.

Власник четвертого Паджеро може іноді почути слабкий стукіт попереду. Швидше за все, доведеться міняти втулки стабілізатора. Коштує вона трохи - 200 рублів, але метушні з нею досить, та й в сервісі за заміну втулок з обох сторін візьмуть 2 000 рублів. Вистачає їх тисяч на 40 км, потім міняємо ще раз, і так у міру потреби.

Вистачає їх тисяч на 40 км, потім міняємо ще раз, і так у міру потреби

Набагато дорожче обійдуться закислі розвальний болти. Вони дуже і дуже люблять іржавіти, хлібом їх не годуй, дай тільки покритися рудої гидотою. І тоді їх треба буде зрізати, але ось тільки за регламентом сайлентблоки змінювати не положено - тільки весь важіль у зборі. Коштує він близько 20 тисяч, робота - 13 тисяч рублів (з подальшою установкою кутів розвалу). Звичайно, їх можна перепрессовать, але за таку роботу беруться не всі.

Звичайно, їх можна перепрессовать, але за таку роботу беруться не всі

Вартість важеля в зборі

включаючи роботу

30 500 рублів

Така ж біда з іржавими болтами є і в задній підвісці, але на латеральних важелях. Трохи краща ситуація з болтами в задніх важелях: іржавіють вони з радістю, але там немає проблем з заміною втулок окремо. Правда, виробник наполягає на заміні важеля в зборі (ще б пак, при його ціні в 18 500 рублів), але окремо втулка коштує всього рублів 500 рублів. Робота, правда, теж не найдешевша - тисяч 12 за все, але явно дешевше важелів в зборі.

Так, закислі болти доставляють в підвісці Паджеро дуже багато клопоту, а іноді можуть стати причиною дорого ремонту. Навіть на нашій машині розвал вже виставити неможливо, тому доведеться займатися саме ремонтом. Але цього можна було б уникнути: досить раз в два-три роки все болти викручувати і змащувати. Так, мороки з ними багато, але економічний ефект від процедур очевидний. Якщо зовсім лінь возитися під машиною, то можна зробити це і в сервісі (7-8 тисяч рублів).

Якщо зовсім лінь возитися під машиною, то можна зробити це і в сервісі (7-8 тисяч рублів)

Задні амортизатори на великому пробігу можуть потекти. Тут теж краще пошукати аналог (рідні - по 9 000 рублів за штуку), заміна обійдеться в 2 500 рублів.

Ну, і поки машина висить над головою, подивимося на ще деякі «сюрпризи».

Вартість паливного бака

включаючи заміну

60 000 рублів

Як не дивно, але швидко гниє паливний бак. Багато в чому завдяки саме своєму захисті - між нею і баком накопичується бруд, яка значно прискорює процес. З урахуванням вартості нового бака (цілих 50 000 рублів) є сенс подумати про превентивні заходи, наприклад, обробці антикорозійним складом (близько 7 тисяч рублів з урахуванням роботи в сервісі). Якщо бак вже потік, то крім самого бака доведеться сплатити і його заміну, а це ще 10 тисяч.

Характерна проблема - течі трубок кондиціонера. Якщо тече добре (у нас тут теж вже видно краплі), то готуйте тисяч 15 на трубки і 14 - на заміну з подальшою заправкою кондиціонера.

Якщо тече добре (у нас тут теж вже видно краплі), то готуйте тисяч 15 на трубки і 14 - на заміну з подальшою заправкою кондиціонера

Кузов і салон

В обробці салону використовуються в загальному непогані матеріали. Звичайно, є потертості на шкірі водійського сидіння, на кермі, але спишемо це на вік і пробіг. Системних проблем в салонної електриці теж немає, і єдине, чим може зайнятися в інтер'єрі власник Паджеро, це заміною салонного фільтра. Необов'язково купувати дорогий оригінал за 1 700 рублів, цілком можна обійтися фільтром рублів за 300-400. Ще 500 рублів можна відкласти на радощі життя після самостійної заміни - фільтр стоїть за ящиком рукавички, годі й шукати його просто неможливо.

На кузові є сліди корозії, але їх небагато і, швидше за все, їх могло б бути менше. Всі основні дефекти розташовані в точках дотику гумових ущільнювачів дверей з кузовом. Зло полягає в тому, що ці гумки схильні дуже сильно дубеть на морозі, після чого вони псують ЛКП кузова. Вихід - періодична обробка ущільнювачів силіконом. Але в іншому стан кузова дев'ятирічної машини викликає повагу.

Ще один позитивний момент - простота заміни ламп. Задні ліхтарі доведеться знімати (вони кріпляться за все на двох болтах), а місця для рук у фар головного світла хоч відбавляй - тут конструктори показали себе молодцями.

Що в підсумку?

Я б не назвав обслуговування четвертого Паджеро з дизельним мотором простим або недорогим процесом. Тут є, на що витратитися. Але якщо цього не робити, то вартість ремонту і двигуна, і трансмісії, і навіть ходової частини може бути дуже високою. Якщо є бажання їздити на машині довго і не дуже накладно, то треба пам'ятати і про обслуговування, і навіть про деякі превентивні заходи, які самі по собі теж можуть здатися дорогими. Ну а як ви хотіли? Всі люблять турботу, і Паджеро теж.

За допомогу в підготовці матеріалу висловлюємо подяку компанії «Рольф Лахта Mitsubishi» і особисто фахівця СТО Дмитру Карауш (СПб, вул. Савушкина, д.103, літ.Б)

Б)

Опитування

Купили б ви собі Mitsubishi Pajero IV?Цікаво, а скільки може коштувати експлуатація цього автомобіля?
Що в підсумку?
Ну а як ви хотіли?
Цікаво, а скільки може коштувати експлуатація цього автомобіля?
Що в підсумку?
Ну а як ви хотіли?
Цікаво, а скільки може коштувати експлуатація цього автомобіля?
Що в підсумку?
Ну а як ви хотіли?