Розмір коліс і тиск в шинах

  1. 18 дюймів
  2. 19 дюймів
  3. Ще більше і крутіше
  4. Як правильно відрегулювати тиск в шинах
  5. Що ж привело до створення пневматичних шин?

Сьогодні в моду увійшли великі колеса, які автолюбителі встановлюють на абсолютно різні моделі машин. Те, що це круто знає кожен більш-менш знайомий з автомоди. Тільки в чому полягає ця крутизна і як великий розмір дисків впливає на керованість знає набагато менше водіїв. Постараємося розібратися в цьому питанні.

Найчастіше вже самі автовиробники висувають дизайнерські пропозиції щодо вибору моделі та дизайну автомобільних шин і   дисків Найчастіше вже самі автовиробники висувають дизайнерські пропозиції щодо вибору моделі та дизайну автомобільних шин і дисків . Наприклад, для Audi TT можна вибрати диски в 17, 18 або 19 дюймів, якщо автомобіль оснащений більш потужним мотором в 340 к.с. то в комплектації будуть вже 20-дюймові колеса.

18 дюймів

Вже зовні автомобіль, «взутий» в колеса більшого розміру, виглядає респектабельнее і представницький, так само як людина в дорогий і якісного взуття. Інші переваги можливо не так помітні звичайному власнику ТЗ, які не відає в автомобільних тонкощах. Так, наприклад, переобув той же самий Audi TT з 17-дюймових в 18-дюймові диски можна відразу відчути як керування авто стало більш спортивним, а саме, точність управління зросла, та й пряму на дорозі машина тримає рівніше. Тільки ось всередині салону стало не так комфортно.

Покришки дисків більшого розміру більш жорсткі, вони витримують високі бічні навантаження, що зручно на поворотах.

19 дюймів

Поставивши на автомобіль 19-дюймові диски, ще більше збільшиться чіткість управління, стабілізація на поворотах також буде вище. Це, безсумнівно, радує, тільки ось в салоні стане ще більш некомфортно - дрібні ямки і купини на таких шинах можна проскочити непомітно, зате більші нерівності позначаться не кращим чином на пасажирах і підвісці.

Ще більше і крутіше

Варто так само відзначити, що диски ще більшого розміру забезпечують скорочення гальмівного шляху, однак і коштують вони на порядок дорожче.

Також враховуйте, що встановивши колеса, неприпустимого розміру для вашої моделі, в гарантійному ремонті вам можуть відмовити. Дізнатися які шини дозволено встановлювати на ваш автомобіль можна у самого автовиробника в дилерських центрах.

Як правильно відрегулювати тиск в шинах

Подивимося поради фахівця:

Будь-яка інструкція до ТЗ містить дані з нормуванням оптимального тиску в шинах.

А для того, щоб завжди знати цю норму, її пишуть на внутрішній стороні люка бензобака.

Розберемося, навіщо це роблять і яка важливість значення кількості повітря в шинах.

Коли автомобіль рухається по дорозі, на нього впливають досить багато сил - це сили розгону і гальмування, сила бокового ковзання на поворотах, а також вертикальна сила опори. Навантажень досить, а повітря - це далеко не перший по міцності матеріал. Коли автомобілі вийшли в масове виробництво їх шини робили суцільними, вони не вимагали підкачки, у них не було проблем з наїздом на гострі предмети, та й довговічності їм було не позичати.

Що ж привело до створення пневматичних шин?

Елементарне прагнення людини до комфорту. Суцільні шини при всіх своїх плюсах дуже жорсткі, і їзда на них була, м'яко скажемо, далека від поняття комфортабельності.

Щоб перевірити це, варто накачати колеса в 2 рази вище стандартної підкачки, яка вказана в інструкції.

Покладемо на дорогу плоску дошку, а в салон автомобіля повісимо дзвіночок, автомобіль їде на швидкості не вище 40 км / ч, а дзвіночок дзвенить не перестаючи. Знизимо тиск до 0,5 атмосфер. Автомобіль бере розгін, долає перешкоду, але дзвіночок мовчить, отже, підвіска автомобіля дійсно стала м'якше.

Здавалося б, проблема вирішена. Хочеш м'якої їзди, особливо по нашим дорогам, спусти шини.

Але не так-то все просто, дуже м'які колеса - це теж не дуже добре, особливо для управління автомобілем.

Боковини шин, коли вони знаходяться в напівспущених стані, при бічному ковзанню на поворотах заламувати, це призводить до створення інерційних сил, які перешкоджають нормальному управлінню автомобілем, він починає «виляти» на прямий і гірше слухається керма при маневруванні .

Намагайтеся періодично перевіряти тиск в шинах. Є купа спеціальних засобів (від звичайних манометрів до електронних приладів). У сучасні автомобілі стали встановлювати датчики контролю за оптимальними показниками тиску. У разі зниження або перевищення показників загоряється індикатор або видається повідомлення водієві. Про ці пристрої ми розповімо вам в найближчих випусках.

Можете ознайомитися також і з іншими статтями на тему шин і дисків .

Удачі вам і будьте акуратніше!

У статті використано зображення з сайту www.motorpage.ru

Що ж привело до створення пневматичних шин?