Тел мтс гаряча лінія. Довідкова мтс, інтернет-помічник.

  1. Способи зв'язку з оператором МТС
  2. Дзвонимо оператору МТС, використовуючи короткий номер.
  3. Як зателефонувати оператору МТС з міського телефону?
  4. Що робити, якщо не додзвонитися до оператора МТС?
  5. Обслуговування абонентів при зверненні на гарячу лінію МТС
  6. Як зателефонувати оператору МТС
  7. Як скористатися формою зворотного зв'язку на сайті МТС
  8. Техпомощь по мобільному зв'язку
  9. Служба допомоги домашнього інтернету МТС і телебачення
  10. Налаштування модемів і роутерів на роботу в мережі МТС
  11. Корисні номери допомоги для домашньої телефонії
  12. Рішення проблем через ЛК МТС
  13. Для корпоративних клієнтів
  14. Як зателефонувати оператору МТС Росія
  15. Номер оператора МТС в Білорусії і Україні
  16. Альтернативні способи зв'язку з оператором

Використання мобільного зв'язку давно вже стало повсякденною справою. Подзвонити, надіслати повідомлення, вийти в інтернет з телефону зараз можуть навіть діти. Але іноді виникають питання, відповідей на які користувачі знайти не можуть. У цьому випадку потрібна допомога фахівця МТС.

Звичайно, величезна кількість запитань і відповідей є на сайті. Якщо добре пошукати, то часто вирішити проблему можна самостійно. Але іноді необхідно щоб в ваше запитання вник не робот, а справжній, живий співрозмовник. Що ж робити в цьому випадку?

Способи зв'язку з оператором МТС

Здавалося б, цілком очевидне вирішення питання «як зателефонувати оператору МТС» -набрать номером 0890 і дочекатися з'єднання. Але відгуки людей, які намагалися додзвонитися в офіс МТС, показують, що не завжди зробити це буває просто. Їх досвід показує, що якщо ви хочете спілкування з живим співрозмовником, то можете навіть не дивитися в бік короткого номера. Вам потрібен «довгий» номер федерального формату. Ось там вам 100% відповість жива людина, та й довго чекати не доведеться.

Тільки не намагайтеся зателефонувати туди з номера МТС, використовуйте будь-який інший номер, є багато джерел, які стверджують, що додзвонитися, користуючись таким способом, простіше. Ось простий алгоритм додзвону:

  1. Набираємо номер 8-800-250-08-90, телефон може бути будь-який крім МТС.
  2. Трохи чекаємо, поки в динаміці вашого пристрою лунає приємний жіночий голос. Слухати його не обов'язково, просто натискаємо 1, потім 0.
  3. Ви хочете оцінити роботу оператора? Якщо є бажання витратити ще більше часу, то натискайте 1, якщо треба швидше вирішити питання, тисніть 0.
  4. На цьому етапі від вас більше нічого не залежить, потрібно чекати, коли відповість оператор.

Якщо з якихось причин ви не можете зателефонувати з сім-карти іншого мобільного оператора , Вам доведеться телефонувати через короткий номер МТС

Дзвонимо оператору МТС, використовуючи короткий номер.

Велика кількість людей, залишаючи відгуки в інтернеті, сходяться на думці, що додзвонитися до живого оператора, використовуючи короткий номер, дуже важко. Часом зробити цього практично нереально, але якщо у вас немає можливості скористатися іншим способом, то можете спробувати.

Як зателефонувати оператору МТС, використовуючи короткий номер? Для цього необхідно зробити такі прості дії:

  1. Наберіть на своєму пристрої комбінацію клавіш 0890.
  2. Далі натискайте послідовно 5 і 0.
  3. Можете поставити телефон біля себе, включивши гучний зв'язок , І займатися своїми справами, наприклад, випити чашку чаю. Іноді очікування доходить до 20-30 хвилин і більше. Але, можливо, вам пощастить, і ви додзвонитися раніше.

Як зателефонувати оператору МТС з міського телефону?

Часом немає можливості знайти мобільний телефон іншого стільникового оператора . Як зателефонувати оператору МТС в цьому випадку? Це не страшно, тому що додзвонитися можна, використовуючи звичайний стаціонарний телефон . Спосіб такий же, як і описаний раніше, з номером 8-800-250-08-90.

Якщо ж вам необхідно зателефонувати в службу підтримки, перебуваючи в подорожі, за кордоном, то необхідно використовувати номер + 7-495-766-0166.Только обов'язково набирайте номер через префікс +7. Такі дзвінки коштуватимуть значно дорожче, так як вони відбуваються в роумінгу.

Що робити, якщо не додзвонитися до оператора МТС?

Що ж робити, якщо достукатися до співробітника МТС не виходить ні одним з вище описаних способів? Існує кілька варіантів. Всі вони менш зручні, займають більше часу і вимагають певних зусиль. Ось інші способи вийти на контакт з представниками МТС:

  1. На офіційному сайті МТС www.mts.ru існує форма зворотного зв'язку, за допомогою якої можна залишити заявку. Через неї ви можете надати свої дані для зв'язку і коротко викласти суть питання. Через деякий час після того, як ви залишите заявку, з вами зв'яжуться.
  2. Не всі питання вимагають допомоги фахівця. Наприклад: отримати деталізацію дзвінків, дізнатися баланс вашого рахунку, з'ясувати деталі про вашому тарифному плані і багато іншого можна в особистому кабінеті за адресою https://login.mts.ru. Іноді це може бути навіть зручніше, ніж дзвонити в службу підтримки.
  3. Якщо всі описані способи не можуть вирішити вашу проблему, а в call-центр неможливо додзвонитися, можна просто сходити в найближчий центр обслуговування клієнтів і вирішити всі свої питання там. Віч-на-віч, спілкуючись з фахівцем.

компанія стільникового зв'язку МТС пропонує своїм клієнтам цілодобову підтримку і обслуговування по всій території покриття мережі. Співробітники контактного центру обслуговують абонентів в режимі живої черги по багатоканальним телефоном.

також користувачі мобільних послуг можуть скористатися сайтом оператора для відправки заявки на надання консультації або технічної допомоги з будь-яких сервісів компанії.

Обслуговування абонентів при зверненні на гарячу лінію МТС

Звернувшись в контактний центр по телефону, клієнт може:

  1. Отримати консультацію від спеціаліста:
  • Про підключення і видаленні додаткових номерів абонента;
  • Про правила і способи внесення грошових коштів на рахунок;
  • Про структурному змісті рахунків за послуги;
  • Про тарифи по послугах;
  • Про тарифи;
  • Про асортименті і характеристиках товару в салонах-магазинах оператора;
  • З обслуговування та умовами;
  • По отриманню детальних звітів з розмов;
  • По роботі мережі;
  • За суміщенням та відділенню абонентських рахунків;
  • Зі списання грошових коштів.
  1. Внести зміни:
  • За блокування або розблокування номера абонента;
  • За додаванню або відключення мережевих послуг;
  • За номером абонента;
  • За тарифним пакетом.
  1. отримати:
  • PIN / PUK коди;
  • Рахунки за факсом та електронною поштою;
  • Технічну підтримку по послугах.

Як зателефонувати оператору МТС

Всі телефони компанії працюють щодня в цілодобовому режимі без перерв і вихідних:

  1. Для дзвінків з Росії, Білорусі, України або інших країн СНД абонентам МТС можна скористатися загальним коротким номером 08-90, дзвінки на який не тарифікуються в зоні дії мережі оператора.
  2. Для дзвінків по території Росії користувачам будь-якого мобільного або стаціонарного номера слід скористатися загальним безкоштовним телефоном підтримки

    Як скористатися формою зворотного зв'язку на сайті МТС

    Звернення клієнтів по електронній пошті розглядаються щодня з 9:00 до 17:30 крім вихідних та святкових днів:

    1. Відкрийте головну сторінку сайту оператора МТС.
    2. Перейдіть на вкладку допомоги і обслуговування у верхній панелі сайту.
    3. У розділі для обслуговування абонентів відкрийте посилання контактного центру.
    4. На сторінці, натисніть кнопку для заповнення форми зворотного зв'язку.
    5. Відзначте основну тему вашого звернення.
    6. У списку позначте мета вашого звернення (питання, скарга, шахрайство, подяку).
    7. Виберіть тематику вашого звернення із запропонованого системою списку.
    8. Заповніть відкрилася нижче анкету особистими даними (ПІБ власника номера, мобільний телефон, електронну адресу).
    9. В поле для коментарів залиште своє звернення співробітникам компанії.
    10. Виберіть зручний метод отримання відповіді на звернення (СМС, e-mail, телефон).
    11. Перед відправкою запиту ознайомтеся з умовами надання персональних даних.
    12. Натисніть на кнопку для відправки і чекайте відповіді фахівця протягом доби.

Телекомунікаційні мережі оператора МТС протягнуті через багато регіонів країни - клієнти користуються мобільним і стаціонарним зв'язком, інтернетом вдома і в дорозі, дивляться супутникове телебачення, підключаються через модеми, що працюють на певній мобільного частоті. У всьому розмаїтті послуг і опцій дуже складно самому розібратися і правильно вийти в мережу оператора. Дуже багатьом потрібна кваліфікована допомога фахівців з налаштування або правильному підключенню. Щоб отримати консультацію фахівця необхідно знати номер служби підтримки МТС.

Наша розмова присвячений допомоги по найрізноманітнішим опцій і пристроїв, які використовуються абонентами в рамках надання різних послуг компанією МТС.

Багато абоненти не можуть самостійно розібратися з наданими послугами і можливостями мережі, плутаються в настройках і підключенні - в результаті неможливо нікуди зателефонувати, немає зв'язку за межами регіону, вийти в інтернет простір або подивитися фільм в цифровій якості. У цих та інших подібних ситуаціях просто необхідна допомога фахівця, і клієнти задаються найрізноманітнішими питаннями:

  • Як активувати, відключити / підключити корисні сервіси та послуги на номері або стаціонарному обладнанні.
  • Як перевірити залишок рахунку і де можна це зробити?
  • Як змінити поточний тариф на більш оптимальний і вигідний?
  • Питання з технічних неполадок обладнання, що підключається компанії або стільникового з'єднання.

Для вирішення всіх цих проблем МТС створила спеціальний підрозділ - центр довідкової служби , Яка працює 24 години на добу по 7 днів на тиждень. При виникненні будь-яких питань в першу чергу потрібно дзвонити саме туди за телефонами міжміського формату 8 800 250 8250 або через мобільну мережу 0890.

МТС - це велика клієнтська база. Користувачам виявляються різноманітні послуги з найвищим міжнародним стандартам. Але, не дивлячись на високий рівень телекомунікаційного забезпечення, у багатьох абонентів компанії раз по раз з'являються насущні проблеми, які можна оперативно вирішити, зв'язавшись зі службою технічної невідкладної допомоги за єдиним номером 0890.

Техпомощь по мобільному зв'язку

Оператор всебічно надає допомогу з будь-яких технічних та інших питань своїм клієнтам, ви завжди можете зв'язатися за коротким номером 0890 в режимі онлайн, за дзвінок списань з рахунку клієнта не проводиться. Ви оперативно можете розблокувати / заблокувати номер в разі втрати мобільного пристрою . Якщо немає можливості додзвонитися з мобільного номера МТС, можна запросити підтримку зі стаціонарного домашнього телефону 8-800-250-0890, а якщо потрібна допомога за межами домашнього телефону або в роумінгу, то єдиний номер підтримки такої: +74957660166.

Зверніть увагу! За дзвінки з домашніх або номерів іншого оператора може стягуватися абонентська плата в розмірі 80-100 р. / Дзвінок.

Виправити це для мене по мобільному зв'язку можна і іншими способами:

  • Зробити запит на електронну поштову адресу компанії [Email protected]
  • Через службу підтримки клієнтів за допомогою сервісу «ГІД».

Служба допомоги домашнього інтернету МТС і телебачення

За будь-якого питання підключення до мережі інтернет, налаштування роутерів і мережі, блокування і розблокування обладнання можна звернутися за єдиним номером підтримки клієнтів 0890 або в повному форматі 8 800 250 0890.


Конкретна служба інтернет-підключень і налаштування телевізійних приймачів і приставок доступна за номером 8 800 250 00 50.

Налаштування модемів і роутерів на роботу в мережі МТС

Якщо є можливість з іншого обладнання вийти в мережу, інтерактивної допомоги компанії. Тут можна самому вибрати своє обладнання і отримати інструктаж в режимі реального часу. Представлені настройки самого популярного обладнання, яке може працювати за технологією компанії, вам потрібно тільки вибрати модель і відкрити потрібну сторінку - дотримуватися всіх вказівок послідовно, і можна буде вийти в інтернет.

Дізнатися, які параметри необхідні для налаштувань комп'ютерів можна, а всі відповіді на питання по домашньому телебаченню від МТС можна переглянути. Все дуже зрозуміло і доступно навіть для початківців, але щоб допомога була надана, ви повинні назвати код, який вказаний в договорі надання послуг.

Корисні номери допомоги для домашньої телефонії

Підключення стаціонарних апаратів до телефонної мережі МТС, вартість і можливість дзвінків при негативному балансі, номера екстреної служби і інші відповіді можна отримати за номером 8-800-250-23-28. Цей номер абонентської служби МТС, як і багато інших, безкоштовний для абонентів компанії. Співробітники в будь-який час дня і ночі нададуть посильну допомогу, розкажуть, що зробити в разі неполадок зі зв'язком.

Рішення проблем через ЛК МТС

Часом абонент не може зайти на особисту сторінку, або у нього не виходить управляти всіма своїми послугами, в цьому випадку можна задати питання по короткому номером 0890, вам доведеться назвати свої дані абонента і особистий код для отримання довідкової інформації.

Для корпоративних клієнтів

Якщо ви є корпоративним клієнтом МТС, то на всі питання ви зможете отримати відповіді, якщо набрати такий номер телефону технічної підтримки - 8 800 250 0990.

Також запущена служба віртуального менеджера для клієнтів корпоративної мережі - тут можна отримати відповіді практично на будь-які питання, пов'язані з телефонією, факсом та інші.

Якщо жоден спосіб не допоміг вирішити вашу проблему, то можна в дирекцію компанії на сайті корпорації, або скористатися доступними сервісами - відправити на підтримку, або онлайн допомоги за московським регіону допоможе у вирішенні проблем.

У будь-якому випадку, будь ви фізична або юридична особа , Вам в будь-який момент нададуть професійну допомогу, якщо виникли будь-які труднощі.

Кожна поважаюча себе і клієнтів компанія має власний цілодобовий довідковий центр. Зрозуміло, компанія МТС не є винятком. Кожен абонент цього оператора може безкоштовно в будь-який час зв'язатися зі службою технічної підтримки клієнтів. Зателефонувавши в довідковий центр Ви зможете отримати відповідь практично на будь-яке питання. Проблема в тому, що багато хто просто не знаю, як зателефонувати оператору МТС. Є кілька номерів, що дозволяють зв'язатися зі службою технічної підтримки. Всі вони є безкоштовними і доступні цілодобово.

Зателефонувати оператору МТС можна використовуючи один з наступних номерів:

  • 0890
  • 8 800 250 08 90
  • +7 495 766 01 66 - номер для зв'язку з оператором МТС в міжнародному роумінгу;
  • 8 800 250 09 90 - номер служби підтримки для корпоративних клієнтів;
  • 0 800 400 000 - ( безкоштовний дзвінок з будь-яких номерів) або 111 (тільки всередині мережі МТС) - контакт-центр МТС Україна;
  • +375 17 237 98 98 - номер оператора МТС Білорусь.

Як бачите, служба підтримки МТС передбачає досить велика кількість номерів. Перед тим, як зателефонувати оператору МТС рекомендуємо прочитати цю статтю повністю. Справа в тому, що при дзвінку на будь-який з наведених вище способів Ви не почуєте відповідь фахівця. Спочатку Ви потрапите в автоматичне голосове меню, потім потрібно ввести певну комбінацію цифр і тільки після цього ви зможете задати своє питання. Варто відзначити, що найчастіше відповіді фахівця доводиться довго чекати. Ми розповімо, як зв'язатися з оператором швидше, а також розглянемо альтернативні способи зв'язку зі службою підтримки.

Як зателефонувати оператору МТС Росія

Компанія МТС надає свої послуги в декількох країнах, наприклад, в Білорусі і Україні, але найбільша кількість клієнтів знаходиться в Росії. Саме тому росіяни найчастіше замислюються над тим, як на МТС подзвонити оператору. Якщо Ви набували SIM-карту МТС в будь-якому регіоні Росії, то наведені нижче номера допоможуть вам отримати консультацію від спеціаліста довідкового центру МТС. Єдиного номера, який дозволить зв'язатися з оператором безкоштовно з будь-якого номера і будь-якої точки планети, на жаль, не існує. Тому вам потрібно знати всі номери довідкового центру та їх призначення.

Перш ніж звернутися до оператора слід спробувати вирішити проблему самостійно, зрозуміло, якщо це можливо. Наприклад, якщо вам потрібно дізнатися, то можете прочитати наш окремий огляд. Також на нашому сайті представлено багато інших корисних статей, які допоможуть вам уникнути необхідності витрачати час на очікування відповіді оператора. Також не варто забувати, що управлінням номером можна здійснювати через особистий кабінет , До речі, до цього питання ми ще повернемося, а поки перейдемо до головної теми статті.

Номери оператора МТС Росії:

  • 0890 - тільки для дзвінків з номерів МТС Росії;
  • 8 800 250 08 90 - багатоканальний федеральний номер (дзвонити можна з номерів будь-яких операторів і домашнього телефону);
  • +7 495 766 01 66 - номер для зв'язку з оператором МТС в міжнародному роумінгу.

Тобто, якщо Ви телефонуєте з номера МТС, то для зв'язку з оператором можна використовувати короткий номером 0890, якщо ж зв'язатися з фахівцем потрібно з міського або мобільного іншого оператора, то і номер повинен бути відповідним (див. Номер вище). Якщо ви перебуваєте за кордоном, то і дзвонити потрібно по номеру +7 495 766 01 66, тільки так Ви зможете поспілкуватися з фахівцем довідкового центру і не платити при цьому за дзвінок.

Варто відзначити, що незважаючи на відміну номерів, всі вони дозволяють додзвонитися в єдине голосове меню, тобто, прямого з'єднання з фахівцем відразу не відбудеться. Щоб почути голос живої людини доведеться вислухати автоинформатора, який скаже, які цифри потрібно натискати, щоб зв'язатися з оператором. Крім того, вам доведеться витратити час він очікування відповіді консультанта. Саме тому ми рекомендуємо, перед тим, як зателефонувати оператору МТС спробувати вирішити проблему самостійно. Якщо ж без допомоги фахівця не обійтися, то скористайтеся наведеної нижче інструкції, щоб хоча б зменшити час очікування відповіді.

Для зв'язку з оператором МТС виконайте наступні дії:

  1. Зателефонуйте за номером 0890, 8 800 250 08 90 або +7 495 766 01 66 (коли і який номер слід використовувати зазначено вище);
  2. Після того, як ви почуєте голос автоінформатора, натисніть цифру 1, потім - 0;
  3. Виберіть, чи хочете Ви оцінити якість роботи оператора натиснувши на відповідну цифру;
  4. Чекайте на відповідь оператора. Приблизний час очікування вам повідомлять.

Якщо оператор не відповідає довгий час, то можна спробувати передзвонити пізніше, або скористатися альтернативними способами звернення до контакт-центру. Інформація про актуальні альтернативні способи приведена в кінці статті.

Номер оператора МТС в Білорусії і Україні


Оператор мобільного зв'язку МТС має величезну клієнтську базу
Оператор мобільного зв'язку МТС має величезну клієнтську базу. У МТС є абоненти не тільки в Росії, але і в інших країнах, наприклад, таких достатню кількість в Білорусії і Україні, отже, слід розповісти, як зателефонувати оператору МТС в цих країнах.

Номери оператора МТС Білорусь:

  • 0880 - безкоштовна номер для зв'язку з оператором при знаходженні в мережі МТС;
  • +375 17 237 98 98 - безкоштовний номер, що дозволяє додзвонитися до довідкового центру з будь-якого номера, в тому числі і з міського телефону.

зателефонувавші за вказаними номерами Ви зможете, управляти послугами, дізнатися баланс і, звичайно ж, отримати консультацію фахівця. Час відповіді оператора залежить від завантаженості мережі.

Номери оператора МТС Україна:

  • 111 - короткий номер для дзвінків з номерів МТС;
  • 0 800 400 000 - номер для зв'язку з оператором з будь-якого телефону;
  • +38 050 508 11 11 - номер інформаційної служби в роумінгу за кордоном;
  • 555 - номер для швидкого з'єднання з оператором (вартість - 0,47 грн за дзвінок).

Як бачите, для абонентів МТС Україна доступна можливість не витрачати час на очікування відповіді оператора, а отримати консультацію відразу, правда, послуга є платною. Деякий час тому щось подібне діяло і в Росії. Окремої номера не було, проте повідомляючи абоненту час очікування автоінформатор пропонував отримати консультацію позачергово за окрему плату.

Альтернативні способи зв'язку з оператором

Як зателефонувати оператору МТС ми розповіли. Тепер вам відомі всі актуальні на сьогоднішній день номера. Здавалося б, на цьому можна і закінчити, проте є певна проблема - очікування відповіді фахівця. На жаль, далеко не завжди виходить швидко додзвонитися до оператора МТС. Іноді очікування затягується більш ніж на 10 хвилин. Не у всіх вистачає терпіння так довго чекати. Якщо Ви не хочете чекати, то спробуйте вирішити проблему за допомогою одного з наведених нижче способів. До того ж, Ви завжди можете вирішити проблему самостійно через особистий кабінет МТС.

Як зателефонувати оператору МТС з міського телефону?
Що робити, якщо не додзвонитися до оператора МТС?
Що ж робити в цьому випадку?
Як зателефонувати оператору МТС, використовуючи короткий номер?
Як зателефонувати оператору МТС з міського телефону?
Як зателефонувати оператору МТС в цьому випадку?
Що робити, якщо не додзвонитися до оператора МТС?
Що ж робити, якщо достукатися до співробітника МТС не виходить ні одним з вище описаних способів?
Як перевірити залишок рахунку і де можна це зробити?
Як змінити поточний тариф на більш оптимальний і вигідний?