У Новгородській області закриваються 17 магазинів мережі «Експерт»

Це пов'язано з банкрутством компанії «Рітек».

«Експерт» на Великій Московській, 59. Тепер замість привітних продавців, всіх бажаючих придбати що-небудь з електроніки або побутової техніки тут зустрічає ось такий напис. Магазин зачинений. Приносимо свої вибачення. Виявивши невелику щілину, бачимо, що біля прилавків все-таки ходять покупці. Старанно вибирають що-небудь до душі. Виявляється, не з доброї волі. Готівку подарункові сертифікати, щоб хоч якось зберегти витрачені раніше на них гроші.

«П'ять тисяч сертифікат. Ти уявляєш? Просто гроші в нікуди. Ну насправді для чого цей посуд потрібна? », - поскаржилася новгородка Тетяна Васильєва.

Таких вимушених покупців як Тетяна сотні. Крім новгородських «Експертів» магазини компанії «Рітек» закрилися в Вологодської, Ленінградської, Псковської і Тверської областях. Причина - банкрутство. По завершенні процедури його офіційного оформлення без роботи залишаться кілька сотень людей.

«Персонал буде повідомлений до закінчення двомісячного терміну до дати звільнення. І вже після цієї дати ми будемо розривати трудові договори », - прокоментувала Оксана Смирнова, керівник відділу персоналу ТОВ« Рітек ».

У комітеті споживчого ринку Новгородської області нас запевнили, ситуація під контролем. Уже майже опрацьовано питання про відкриття нових магазинів побутової техніки та електроніки на колишніх майданчиках «Експерта». Без необхідних товарів, втім, як і без роботи, люди не залишаться.

«Ми не пустимо все це на самоплив, тому при відкритті нових підприємств будемо клопотати, щоб людей навчених, адже це фахівці, які знають свою справу і розуміють в цій роботі толк, тому ми будемо звичайно просити нових підприємців взяти на роботу тих людей, які здатні виконувати свою роботу », - повідомила Тетяна Пашкова, голова комітету споживчого ринку Новгородської області.

Залишається питання: де і яким чином буде здійснюватися гарантійне обслуговування вже придбаної в магазинах «Експерт» техніки? Генеральний директор «Рітек» від коментарів відмовився. А ось начальник служби безпеки, нехай і не на камеру, але пояснив, зараз щодо цього тривають переговори з партнером - центром «Орбіта».

«Відповідно можна буде безпосередньо звертатися в цей сервісний центр з технікою, яка була придбана в мережі магазинів« Експерт »ТОВ« Рітек »з відповідною документацією, яка підтверджує це придбання для вирішення питань по проблемній техніці», - пояснив Олександр Прібитнов, начальник служби безпеки ТОВ «Рітек».

Крім цього, зі слів начальника служби безпеки, поки все ще працює сервісний відділ самого «Експерта». Також, відповідно до закону «Про захист прав споживачів», за гарантійним обслуговуванням можна звертатися безпосередньо до виробника.

додайте НТ в свої джерела, щоб бути в курсі новин дня.

Наша редакція поважає ваші неупереджені точки зору. Просимо вас виявляти повагу один до одного, до авторів і героям наших матеріалів. Залишайте коментарі в рамках законодавства РФ. Редакція залишає за собою право видаляти коментарі, які, як ми вважаємо, не відповідають темі і тону обговорення, прийнятому у нас на сайті.

Крім того, ви можете обговорювати все новости «Новгородського обласного телебачення» в офіційних групах соціальних мереж: Вконтакте , Фейсбук і твіттер

Ти уявляєш?
Ну насправді для чого цей посуд потрібна?
Залишається питання: де і яким чином буде здійснюватися гарантійне обслуговування вже придбаної в магазинах «Експерт» техніки?