Мінськ

  1. формирование PDF
  2. Швидкий переглядання информации про місце

1

https://rutraveller.ru/icache/place/1/167/012/116712_362x212.jpg https://rutraveller.ru/icache/u_i/r/IRINA-NARA/al568022/757384_458x428.JPG

Мінський метрополітен числиться четвертим за обсягом пасажиропотоку, шостим за кількістю станцій метро на території всього СНД, а в Білорусії - він і зовсім єдиний. Загальна довжина його двох ліній становить 35,5 кілометрів, а кількість станцій - 28. У Мінського метро все станції і лінії підземні. У хід в підземні вестибюлі станцій суміщений подулічним пішохідним переходом, і тільки три станції мають вбудовані в будівлі під входи.

Місто Мінськ, як і будь-яка інша столиця, має величезний пасажиропотік, для якісного обслуговування якого просто необхідний метрополітен. Цей вид міського транспорту числиться четвертим за обсягом пасажиропотоку, шостим за кількістю станцій метро на території всього СНД, а в Білорусії - він і зовсім єдиний.
План будівництва метрополітену був затверджений в 1977 році, а саме будівництво тривало протягом семи років. Його відкриття, мабуть, одне з головних подій в житті міста відбулося 29 червня 1984 року. Загальна довжина його двох ліній становить 35,5 кілометрів, а кількість станцій - 28. Про популярність цього виду транспорту можна судити виходячи з щоденного пасажиропотоку, який досягає 900 тисяч чоловік.
У Мінського метро все станції і лінії підземні. У хід в підземні вестибюлі станцій суміщений підземним пішохідним переходом, і тільки три станції мають вбудовані в будівлі під входи. Оскільки всі станції метрополітену мілкого закладення, то спуск в них проводиться за допомогою сходовий маршів, тільки 9 станцій обладнані ескалатором. В основному, ескалатори однопрогонові, тринитковий. На нових станціях, відкритих після 2001 року є ліфти.

2

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/436/000/54360_362x212.jpg

Станція Московської лінії «Площа Якуба Коласа» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Площа Перемоги» і «Академія наук». Пасажиропотік в середньому на добу становить 65,9 тисяч осіб (2 місце по завантаженості).

Станція Московської лінії «Площа Якуба Коласа» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Площа Перемоги» і «Академія наук». Пасажиропотік в середньому на добу становить 65,9 тисяч осіб (2 місце по завантаженості).
Відкриття в складі 1-ої черги мінського метро відбулося 26 червня 1984 року.
Конструкція колонна, складається зі збірних залізобетонних елементів. В основі оформлення лежить народна творчість Білорусі. У покритті конструкції використовувався збірний декоративний елемент із залізобетону з похилими ребрами, який асоціюється з застосовуваними ще з давніх-давен в народній архітектурі кроквами дахів. Для облицювання колон перонного залу застосовувалася золотиста кераміка зі стилізованими зображеннями народного орнаменту. Та ж кераміка присутня на панно, розташованому над спусками з касових залів вестибюлів в перонний зал.
Виходи ведуть до площі Якуба Коласа, до Білоруської державної філармонії, скверу та ЦУМу.

3

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/430/009/54309_362x212.jpg https://rutraveller.ru/icache/u_a/m/amur1313/al883936/1579945_458x428.jpg https://rutraveller.ru/ icache / u_p / r / Pro100Katya / al681079 / 1698837_458x428.JPG

Станція Автозаводській лінії «Немиті» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Купаловська» і «Фрунзенська». Вона була відкрита в складі 1-го ділянки 2-ий лінії мінського метро 31 грудня 1990 року.

Станція Автозаводській лінії «Немиті» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Купаловська» і «Фрунзенська». Вона була відкрита в складі 1-го ділянки 2-ий лінії мінського метро 31 грудня 1990 року.
Архітекторами проекту стали Л. Левін і Ю. Градов. Конструкція колонна, має три прольоту.
Станція знаходиться в історичному центрі Мінська. Вона названа на честь річки Немиги, яка згадується в першому літописі міста, і вулиці з такою ж назвою. Близько «Немиги» розташовані найстаріші райони Мінська - Троїцьке передмістя, Верхнє місто і Раковського передмістя. До появи метро, ​​на даній території, проводилися археологічні розкопки. Тепер тут споруджені за кресленнями Костел Святої Марії, Свято-Петро-Павлівський собор 1613 року, Свято-Духів кафедральний собор і міська ратуша.
«Немиті» має виходи до вулиць Немиті і Богдановича, до Площі 8 березня і проспекту Переможців.
30 травня 1999 року в станції проводився пивний фестиваль, під час якого загинуло 53 людини в масовій тисняві.

4

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/430/001/54301_362x212.jpg https://rutraveller.ru/icache/u_p/r/Pro100Katya/al681079/842953_458x428.JPG

Станція Московської лінії «Площа Перемоги» входить до складу Мінського метрополітену. Вона відкрита в складі 1-ої черги мінського метро 26 червня 1984 року і розділяє станції «Жовтнева» і «Площа Якуба Коласа». Конструкція колонна і складається зі збірних залізобетонних елементів з підвищеною висотою.

Станція Московської лінії «Площа Перемоги» входить до складу Мінського метрополітену. Вона відкрита в складі 1-ої черги мінського метро 26 червня 1984 року і розділяє станції «Жовтнева» і «Площа Якуба Коласа».
Конструкція колонна і складається зі збірних залізобетонних елементів з підвищеною висотою. Перегін між двома сусідніми станціями є одним з найглибших в Мінську, його глибина сягає 25 метрів.
Перонний зал виглядає урочисто. Головним елементом тут виступає ритм колон з капітелями, які мають властивість розширюватися. У кутах капітелей знаходяться світильники з тонованого штампованого скла. Кожна колона має по 4 світильника, але горять з них тільки три. За задумом архітекторів, це повинно нагадувати про кожного 4-му жителі Білорусі, який загинув під час Другої Світової війни.
Колони і колійні стіни оздоблені білим мармуром, підлога в вестибюлях - сірим і червоним гранітом, світильники вестибюлів і люстри перонного залу - тонованим склом.
Виходи ведуть до вулиць Кисельова, Машерова, Захарова, Румянцева, Фрунзе, Козлова, Комуністична, до проспектів Незалежності і Машерова і площі Перемоги.

5

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/431/007/54317_362x212.jpg

Станція Московської лінії «Академія наук» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Площа Якуба Коласа» і «Парк Челюскінців». Вона була відкрита в складі 1-ої черги мінського метро 26 червня 1984 року.

Станція Московської лінії «Академія наук» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Площа Якуба Коласа» і «Парк Челюскінців». Вона була відкрита в складі 1-ої черги мінського метро 26 червня 1984 року.
Конструкція колонна і складається зі збірних залізобетонних елементів. Довжина платформи становить 100 метрів, ширина - 10 метрів. Вона облицьована полірованим сірим гранітом, що поєднується з лабрадоритом. Стіни і колони оздоблені білим і сірим мармуром з профілями з нержавіючої сталі. Весь простір заповнюється ритмом колон платформи і збагачується монументальними бетонними панно, які розташовуються в зонах спусків на платформний ділянку.
Виходи ведуть до проспекту Незалежності, до вулиці Сурганова, головного будинку Академії наук, 1 міської клінічної лікарні та кінотеатру «Жовтень».

6

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/430/006/54306_362x212.jpg

Станція Московської лінії «Жовтнева» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Площа Леніна» і «Площа Перемоги». Це пересадочна станція на «Купалівський», яка була відкрита в складі 1-го ділянки мінського метро 26 червня 1984 року.

Станція Московської лінії «Жовтнева» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Площа Леніна» і «Площа Перемоги». Це пересадочна станція на «Купалівський», яка була відкрита в складі 1-го ділянки мінського метро 26 червня 1984 року.
Конструкція колонна і складається зі збірних залізобетонних елементів з підвищеною висотою в 6,4 метра. В основі оформлення лежить тема жовтневої революції. Колійні стіни і колони облицьовані білим мармуром, а підлога - червоним полірованим гранітом. Торцеві стіни прикрашають рельєфні білі панно.
Глибина перегону між «Площею Перемоги» і «Жовтневої» досягає 25 метрів. Це один з найглибших перегонів мінського метро.
Виходи «Жовтневої» ведуть на проспект Незалежності, до Жовтневої площі, вулицями Енгельса і Червоноармійська.
Станція стала найбільш завантаженою на сьогоднішній день, вона входить в єдиний пересадочний вузол мінського метрополітену. Пасажиропотік в години пік перевищує в 1,5 рази максимально запланований. Щоб уникнути перевантаження планується будівництво 3-ї лінії метро.

7

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/430/000/54300_362x212.jpg

Станція Московської лінії «Московська» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Парк Челюскінців» і «Схід». Вона була відкрита в складі 1-ої черги мінського метро 26 червня 1984 року.

Станція Московської лінії «Московська» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Парк Челюскінців» і «Схід». Вона була відкрита в складі 1-ої черги мінського метро 26 червня 1984 року.
Конструкція колонна, складається зі збірних залізобетонних елементів. Довжина прямої платформи становить 102 метра, ширина - 10 метрів. Переважаючими кольорами є золотий, білий і червоний, які історично характеризують образ Москви. Колони і стіни оздоблені білим мармуром. Торцева стіна прикрашена орнаментальної мармурової мозаїкою, в центрі якої знаходиться годинник, схожі на куранти Московського Кремля. Панно з силуетами головних історичних московських споруд розташовані на шляхових стінах. Пол облицьований полірованим темно-червоним гранітом з геометричним малюнком світло-сірого кольору.
Виходи ведуть у до осіб Макаенка, Волгоградська і до проспекту Незалежності.
До 31 грудня 1986 року «Московська» була кінцевою станцією, тому в напрямку станції «Схід» за нею знаходиться тупик.

8

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/435/005/54355_362x212.jpg

Станція Московської лінії «Інститут культури» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Грушівка» і «Площа Леніна». До 7 листопада 2012 року була кінцевою станцією на Московській лінії.

Станція Московської лінії «Інститут культури» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Грушівка» і «Площа Леніна». До 7 листопада 2012 року була кінцевою станцією на Московській лінії.
Відкриття в складі 1-ої черги мінського метро відбулося 26 червня 1984 року. Це 6-а по завантаженості станція в місті - в добу пасажиропотік становить в середньому 47,4 тисячі осіб.
За «Інститутом культури» знаходиться перегін, має виїзд в депо ТЧ-1 «Московське» і безвихідь.
Конструкція односклепінна мілкого закладення, складається зі збірного та монолітного залізобетону. Головна ідея композиції лежить в ритмі падуг, які поділяють звід і колійні стіни. Їх наповнюють декоративні вставки з алюмінію і литого скла, в зоні склепіння вони візуально з'єднуються архітектурними елементами, в задній частині яких розташовані світильники.
Декоративні вставки складаються з помаранчевого, червоного, жовтого скла і смальти. У них входять зображення барельєфних фігур. Все це образно відображає культурні досягнення Білорусі. Вся станція виконана в білих тонах, місцями зустрічаються контрастні вставки, що створюють відчуття народного колориту.
Виходи ведуть до вулиць Московська, Суразького, Могилевська, Красива, Слонімська і Фабрициуса.

9

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/150/008/51508_362x212.jpg

«Парк Челюскінців» - це станція метро, ​​яка входить до складу Московської лінії Мінського метрополітену. Вона розташована між станціями «Академія наук» і «Московська». Станція має одну платформу, довжиною 102 метра.

«Парк Челюскінців» - це станція метро, ​​яка входить до складу Московської лінії Мінського метрополітену. Вона розташована між станціями «Академія наук» і «Московська».
Відкриття станції в складі першої черги мінського метро відбулося 26 червня 1984 року. Її конструкція односклепінна, острівна і складається з монолітного бетону. Білий звід «Парку Челюскінців» прикрашений великими люстрами. У нішах є латунні елементи. Станція має одну платформу, довжиною 102 метра.
Виходи ведуть до парку імені Челюскінців, заводу «Луч», що спеціалізується на годиннику і ботанічному саду. Поруч знаходиться Дитяча залізниця.

Перегляди: 92

10

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/163/009/51639_362x212.jpg https://rutraveller.ru/icache/u_p/u/pushistik24/al838149/1145897_458x428.JPG

Станція Мінського метрополітену «Схід» знаходиться на Московській лінії і розділяє «Московську» станцію з «Борисівським трактом». Вона була відкрита в складі 2-ої черги мінського метро 31 грудня 1986 року. Має форму космічного корабля з вікнами ілюмінаторів.

Станція Мінського метрополітену «Схід» знаходиться на Московській лінії і розділяє «Московську» станцію з «Борисівським трактом». Вона була відкрита в складі 2-ої черги мінського метро 31 грудня 1986 року.
Станцію спроектував архітектор Е. Леонтович. Конструкція односклепінна і складається з монолітного залізобетону. Довжина прямої острівної платформи становить 102 метра.
В основі інтер'єру лежить тема освоєння космосу. Внутрішній об'єм вирішене нетрадиційним способом. «Схід» має форму космічного корабля з вікнами ілюмінаторів.
Для створення художнього образу був використаний єдиний архітектурний елемент, виконаний у вигляді квіткової пелюстки зі збірного залізобетону. На шляховий стіні знаходиться подовжений козирок - світлозахисні елемент, службовець також екраном світлового потоку. Станція добре освітлюється. Колійні стіни і написи облицьовані темно-червоним гранітом, звід стелі білий.
Є виходи до Національної бібліотеки, саду та мікрорайону «Схід».

11

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/164/006/51646_362x212.jpg

Автозаводська лінія - це друга за рахунком лінія Мінського метрополітену, що включає в себе 14 станцій. Вона була відкрита в складі 5-ти станцій 31 грудня 1990 року. Її довжина становить 18,1 кілометр. Від початкової до кінцевої станції електропоїзд їде 27 хвилин.

Автозаводська лінія - це друга за рахунком лінія Мінського метрополітену, що включає в себе 14 станцій. Вона була відкрита в складі 5-ти станцій 31 грудня 1990 року. Її довжина становить 18,1 кілометр. Від початкової до кінцевої станції електропоїзд їде 27 хвилин.
У березні 1990 року була відкрита 1-ша черга 2-ий лінії, що складається з «Фрунзе», «Першотравневої», «Купалівський» станцій і «Немиги». 2-а черга 2-й лінії відкрилася 3 липня 1995 року та включала в себе «Пушкінську» і «Молодіжну» станції. В 3-ю чергу 2-й лінії, відкриту 7 листопада 1997 року увійшли «Партизанська» та «Автозаводська» станції. У 2001 році була добудована 4-а черга 2-ий лінії зі станцією «Могилевська». Новий великий ділянку зі станціями «Кунцевщіна», «Кам'яна гора» і «Спортивна» був відкритий 7 листопада 2005 року.
Особливість Автозаводській лінії полягає в тому, що саме на ній розташована «Першотравнева» - єдина станція Мінського метрополітену, що має дві платформи. До того ж, лінія включає дві з чотирьох станцій Мінського метро, ​​вестибюль яких знаходиться тільки з одного кінця платформи. Це станції «Спортивна» і «Пролетарська».

Перегляди: 33

12

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/435/004/54354_362x212.jpg

Кінцева станція Московської лінії «Уруччя» входить до складу Мінського метрополітену. Це перша станція метро, ​​розташована за межами МКАД. Знаходиться в центральній частині мікрорайону Уруччя.

Кінцева станція Московської лінії «Уруччя» входить до складу Мінського метрополітену. Це перша станція метро, ​​розташована за межами МКАД. Знаходиться в центральній частині мікрорайону Уруччя.
Відкриття відбулося 7 листопада 2007 року. Вартість будівництва ділянки метро, ​​що проходить від «Востока» до «Уруччя» становила приблизно 240 мільярдів білоруських рублів.
На території платформи і вестибюлів застосовувалася 30-метрова склепінна конструкція. Станція має два прольоти і центральний ряд круглих колон.
Вестибюлі і підземні переходи обладнані пасажирськими ліфтами і об'єктами сервісного обслуговування. В об'ємно-планувальному рішенні платформи і вестибюлів розкривається основна ідея створення двосвітних розкритих просторів в сходовій зоні.
Підвісна стеля західного вестибюля виконаний в темно-синіх тонах, східного вестибюля - в жовто-вохристих тонах. Підвісна світло-блакитний стеля над пасажирської зоною створює ілюзії води і неба. Пол і низ колійних стін облицьовані полірованим гранітом, касові зали - мармуром, а колони перонного залу - металокерамікою.
Виходи ведуть до проспекту Незалежності та вулицями Шафарнянская, Руссіянова, Ложінское, Старіновская і Острошіцкій.

Перегляди: 123

13

Рейтинг - Ще ніхто не оцінив.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/431/003/54313_362x212.jpg

Станція Автозаводській лінії «Пушкінська» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Молодіжна» і «Спортивна». Вона була відкрита в складі 2-ї дільниці Автозаводській лінії, що включає 2 станції, 2 липня 1995 року.

Станція Автозаводській Лінії «Пушкінська» входити до складу Мінського метрополітену и розділяє станції «Молодіжна» и «Спортивна». Вона була відкрита в складі 2-ї дільниці Автозаводській лінії, що включає 2 станції, 2 липня 1995 року.
Архітекторами проекту стали І. Камишан, І. Есьман і Е. Харкова. Конструкція станції колонна мілкого закладення, має два ряди колон, на які спираються ригелі в формі напівеліпса несучі перекриття.
Виходи знаходяться в підземних переходах і ведуть до перетину вулиць Пушкіна і Прітицкого. «Пушкінська» була кінцевою станцією і служила великим пересадочних вузлом для тих, хто проживав в західних районах Мінська. Пасажиропотік зменшився після того, як в 2005 році в західному напрямку 2-а лінія була продовжена трьома станціями.

Перегляди: 110

14

Рейтинг - Ще ніхто НЕ оцінів.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/430/002/54302_362x212.jpg

Станція Автозаводській лінії «Партизанська» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє «Автозаводську» станцію з «Тракторним заводом». Вона була відкрита в складі 3-го ділянки Автозаводській лінії 7 листопада 1997 року.

Станція Автозаводській лінії «Партизанська» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє «Автозаводську» станцію з «Тракторним заводом». Вона була відкрита в складі 3-го ділянки Автозаводській лінії 7 листопада 1997 року.
Архітекторами проекту стали О. Вишневський, Р. Кустов, Л. Кустова та В. Телепнев. Конструкція колонна мілкого закладення, має три прольоту (один прихований проліт) і ряд прямокутних колон. У місці меншої глибини над «Партизанської» знаходиться торговий центр «Підземне місто».
Архітектурно-художнє оформлення підкреслює оригінальність конструкції платформного залу, по центру якого проходить ряд колон.
У період будівництва станції на ринку матеріалів з'явилося багато цікавих і недорогих новинок. Хоч багатьом декоративних рішень так і не судилося втілитися в життя, зате новий підхід зміг трохи знизити витрати на будівництво.
Колони облицьовані зеленим мармуром і включають в себе декоративні профілі з анодованого алюмінію. Верхню частину колон прикрашають світильники зі спеціальною оптикою. Вони створюють ефект факела, є символом опору народу і несуть пам'ятний вогонь і вдячність нащадків.
Виходи двох вестибюлів ведуть до Партизанському проспекту, вулицям Жілуновіч і Долгобродская, парку імені 50-річчя Жовтня, універмагу «Білорусь» і готелі «Турист».

15

Рейтинг - Ще ніхто НЕ оцінів.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/164/008/51648_362x212.jpg

Станція Мінського метрополітену «Фрунзенська» входить до складу Автозаводській лінії. Вона була відкрита в складі 1-го ділянки 31 грудня 1990 року. Розділяє станції «Немиті» і «Молодіжна». До 1995 року була кінцевою станцією.

Станція Мінського метрополітену «Фрунзенська» входить до складу Автозаводській лінії. Вона була відкрита в складі 1-го ділянки 31 грудня 1990 року. Розділяє станції «Немиті» і «Молодіжна». До 1995 року була кінцевою станцією.
«Фрунзенська» названа в честь М. Фрунзе, незважаючи на те, що до 1990 року її планували назвати «Ювілейній».
Проект станції розробили архітектори В. Шкарупін і Н. Лопато. Її конструкція односклепінна мілкого закладення. Оформлена станція в стилі СРСР, торці прикрашають латунні художні композиції.
Виходи знаходяться в підземних переходах і ведуть до площі Ювілейна, до вулиць Романовська Слобода, Кальварійська, Раковская, Мельникайте і Суха.
У 2017 році біля «Фрунзе» повинна бути побудована станція «Ювілейна Площа», яка буде з нею з'єднуватися. З'явиться перехід на третю лінію з Фрунзе лінії.

Перегляди: 27

16

Рейтинг - Ще ніхто НЕ оцінів.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/150/006/51506_362x212.jpg

Станція метро «Першотравнева» відноситься до Автозаводській лінії Мінського метрополітену. Вона знаходиться між «Купалівський» і «Пролетарській» станціями в Білорусі, в Мінську. Проектувалася архітекторами В. Телепнєва і А. Петровим з острівної платформою.

Станція метро «Першотравнева» відноситься до Автозаводській лінії Мінського метрополітену. Вона знаходиться між «Купалівський» і «Пролетарській» станціями в Білорусі, в Мінську.
«Першотравнева» була відкрита в 1991 році, через кілька місяців після відкриття першої ділянки Автозаводській лінії. Це єдина станція Мінського метрополітену, що має бічне розташування платформ.
Колонна станція проектувалася архітекторами В. Телепнєва і А. Петровим з острівної платформою. Під час будівництва було допущено кілька технічних помилок, в тому числі, не було враховано існування пилуватих пісків біля русла річки Свіслоч. Це призвело до того, що план тунелів змінили, а дату відкриття перенесли з 31 грудня 1990 року 1991 рік. До моменту завершення будівництва всі поїзди другої лінії змушені були проїжджати Першотравневу станцію транзитом.
Конструкція колонна мілкого закладення, вона трёхпролётная з одним прихованим прольотом. Вестибюль має дворівневу структуру, сходи верхнього рівня ведуть до платформ, які розташовані на нижньому рівні. Торцева стіна вестибюля прикрашена художньою композицією. Для обробки використовувався сірий граніт і білий мармур.
Виходи зі станції знаходяться на вулиці Леніна в підземних переходах, біля Свислочи, і ведуть до заводу «Мінськ Кристал», концертного залу «Мінськ», стадіону «Динамо» і ліцею БГУ.

17

Рейтинг - Ще ніхто НЕ оцінів.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/429/004/54294_362x212.jpg

Станція «Купаловська» відноситься до Автозаводській лінії Мінського метрополітену. Вона знаходиться між станціями «Немиті» і «Першотравнева». Є пересадковою станцією на «Жовтневу» станцію Московської лінії.

Станція метро «Купаловська» відноситься до Автозаводській лінії Мінського метрополітену. Вона знаходиться між станціями «Немиті» і «Першотравнева». Є пересадковою станцією на «Жовтневу» станцію Московської лінії.
Відкриття «Купалівський» відбулося 31 грудня 1990 року. Вона була побудована за проектом архітектора Е. Леонтовича. Назва станції з'явилося завдяки видатному народному поетові Білорусі - Янке Купали.
Конструкція одностулкова мілкого закладення. «Купаловська» має два вхідних вестибюля, через північний вестибюль вона повідомляється з «Жовтневої».
Тунелі Автозаводській лінії і сама станція побудовані на невеликій глибині, меншій, ніж у «Жовтневій», а звід і поверхня вулиці Енгельса відокремлені відстанню, яке не перевищує один метр.
Станція має одну платформою, один її вихід знаходиться на проспекті Незалежності, а другий, південний, - в підземному переході під перетином вулиць Енгельса та Маркса.

Перегляди: 58

18

Рейтинг - Ще ніхто НЕ оцінів.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/151/000/51510_362x212.jpg

Станція метро «Спортивна» входить до складу Автозаводській лінії Мінського метрополітену. Вона знаходиться між станціями «Пушкінська» і «Кунцевщіна», біля мікрорайонів Харківська і Масюковщіна.

Станція метро «Спортивна» входить до складу Автозаводській лінії Мінського метрополітену. Вона знаходиться між станціями «Пушкінська» і «Кунцевщіна», біля мікрорайонів Харківська і Масюковщіна.
7 листопада 2005 року відбулося відкриття станції в складі 5-ї дільниці Автозаводській лінії, що включає в себе 3 станції. Назва «Спортивна» з'явилося завдяки тому, що поруч з метро розташований Льодовий палац спорту.
Над проектом працювали архітектори А. Дейна і В. Телепнев. Конструкція колонна мілкого закладення з трьома прольотами і одним вхідним вестибюлем. Є ліфт для пасажирів з обмеженими рухомими здібностями.
Вихід зі станції веде до вулиць Жудро, Прітицкого, Бєльського та Дуніна-Марцинкевича.

19

Рейтинг - Ще ніхто НЕ оцінів.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/429/009/54299_362x212.jpg

Станція Автозаводській лінії «Кунцевщіна» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Спортивна» і «Кам'яна гірка». Вона була відкрита в складі 5-ї дільниці Автозаводській лінії, що включає три станції, 7 листопада 2005 року.

Станція Автозаводській лінії «Кунцевщіна» входить до складу Мінського метрополітену і розділяє станції «Спортивна» і «Кам'яна гірка». Вона була відкрита в складі 5-ї дільниці Автозаводській лінії, що включає три станції, 7 листопада 2005 року.
Архітектором проекту став В. Телепнев. Конструкція колонна мілкого закладення, має два прольоти з низкою круглих колон. Колони оброблені металокерамікою, а підлоги - гранітом. Ячеіста стеля складається з золотистого алюмінію.
Виходи «Кунцевщіна» ведуть до перетину вулиць Лещинського і Прітицкого, до кордону мікрорайонів Кунцевщіна і Захід.

Перегляди: 86

20

Рейтинг - Ще ніхто НЕ оцінів.

https://rutraveller.ru/icache/place/5/435/009/54359_362x212.jpg

Станція Автозаводській лінії «Кам'яна гірка» входить до складу Мінського метрополітену. Вона є кінцевою на західному напрямку. Пасажиропотік в середньому на добу становить 63,1 тисяч осіб.

Станція Автозаводській лінії «Кам'яна гірка» входить до складу Мінського метрополітену. Вона є кінцевою на західному напрямку. Пасажиропотік в середньому на добу становить 63,1 тисяч осіб (3 місце по завантаженості). Наступна станція - «Кунцевщіна».
Відкриття в складі 5-ї дільниці Автозаводській лінії, що включає 3 станції, відбулося 7 листопада 2005 року. Архітекторами проекту стали Н. Грибов і Н. Лопато.
Конструкція колонна мілкого закладення, має три прольоту і круглі колони. «Кам'яна гірка» оформлена в сучасному стилі. Вона оздоблена декількома видами мармуру, граніту і нержавіючої сталі, тут встановлені підвісні алюмінієві рейкові стелі.
Виходи знаходяться в підземних переходах і ведуть до перетину вулиць Кунцевщіна, Лобанков і Прітицкого. Кінцева 2-ий лінії відкриває доступ до метро жителям таких мікрорайонів: Кам'яна гірка, Захід, Червоний Бор, Сухарева і Кунцевщіна.

Перегляди: 69

формирование PDF

Будь ласка, віберіть орієнтацію документа

Швидкий переглядання информации про місце

Додати відгук

Простий і зручний каталог найцікавіших пам'яток Мінська, які ви можете відвідати на цьому курорті.

За замовчуванням місця упорядковано відповідно до рейтингу, таким чином ви можете побачити рейтинг пам'яток Мінська, також можна подивитися їх на карті .

Путівник по Мінську включає в себе бари, ресторани, розважальні центри та інші цікаві місця курорту. Профілі пам'яток містять відгуки туристів, фото і іншу корисну інформацію по цікавих місцях Мінська.

За Деяк з Місць ви можете найти екскурсії, новини и СПЕЦІАЛЬНІ Акції, а такоже список квитків, Які можна купити online.