Кропивницький

  1. До 14.07.2016 - Кіровоград
  2. Хронологія
  3. Швидкий пошук ТЗ
  4. Випадкове фото

Кропивницький

До 14.07.2016 - Кіровоград

Редактори: Денис Волотовский , POTAPYCH , Vitaly L. .

Коментарі: Усе · трамвай · тролейбус

Хронологія

24.10.2019 Розпочато пасажирська експлуатація маршруту №7.
Маршрут №7 з'єднує вулицю Генерала Жадова, Центр, Новониколаевку з мікрорайоном Лелековка.
Схема руху:
- в сторону Лелеківки: вулиці Жадова, Героїв України, Пацаєва, Коваленко, Тельнова, Соборна, Велика Перспективна, Шевченка, Братів Ельворті, Левитського, Короленка, Холодноярська.
- в сторону Жадова: вулиці Холодноярська, Короленка, Левитського, Братів Ельворті, Шевченко, Велика Перспективна, Соборна, Тельнова, Коваленко.
Рух на вулицях Героїв України, Пацаєва, Коваленко (в сторону Жадова), Братів Ельворті, Левитського, Холодноярська - здійснюється на автономному ходу.
Початок роботи: 5-36
Кінець роботи: 22-00
Протяжність маршруту: 15,69 км
Ділянка АХ: 9 км
Рейс в одну сторону: ~ 1,5 години
Випуск: 4 машини 23.09.2019 З 23 вересня розпочато тестова обкатка маршруту №7 через вулицю Братів Ельворті. 27.02.2019 C 27 лютого 2019 року розпочинається експлуатація тролейбусів Дніпро-Т203 з функцією автономного ходу на маршруті №5 "Проспект Промисловий - Залізничний вокзал".
Маршрут прокладений за наступною схемою:
У напрямку до вокзалу: 101-ий мікрорайон, пр-т Університетський, вул. Е.Тельнова, Яновського, Садова, Верхня Пермська, Велика Перспективна, пр-т Винниченка, вул. Вокзальна, Анни Дмитрян.
У зворотному напрямку: вул. Анни Дмитрян, Вокзальна, пр-т Винниченка, Велика Перспективна, Верхня Пермська, Садова, Яновського, Академіка Тамма, Волкова, пр-т Університетський, 101-ий мікрорайон.
Випуск на маршрут в будні дні становить 4 машини (інтервал 30 хв.), У вихідні - 2 машини (60 хв.).
Розклад маршруту є тут: https://elektrotrans.kr.ua/timetable/#5
Загальна протяжність маршруту - 20 400 м, час оборотного рейсу - 100 хв.
Останній заїзд в депо: 23-00.
Маршрут буде перебувати під контролем профільного департаменту виконкому. 31.12.2018 Відновлено рух маршрутів №1,4, 10 до к / ст "Вулиця Лісопаркова". 17.12.2018 Почали надходити тролейбуси Дніпро-Т203. Кількість машин в партії - 5 штук. Оснащені: АХ, ПШУ, кондиціонером кабіни. Експлуатація машин передбачається на новому маршруті, велика частина якого неелектрофіцірована. Машини придбані за лізингові кошти. Перегляд усіх дій

Швидкий пошук ТЗ

Пошук фото по маршруту

трамвайні підприємства


тролейбусні підприємства


Карти і схеми

Фотогалереї МЕТ



інформація

Місто Кропивницький (раніше - Єлисаветград, Зінов'євськ, до 14 липня 2016 - Кіровоград) заснований в 1754 році, трамвайний рух було відкрито в 1897 році, закрито під час Другої Світової війни, тролейбусний рух відкрито 4 листопада 1967 року. У місті діє єдине тролейбусне депо, денний випуск на лінію становить до 20 машин. Як рухомого складу використовуються ЗиУ-682, Тролза-682, ЮМЗ Т2, ЛАЗ Е183, Дніпро-Т103. З 2006 року тролейбус узятий в оренду ПАТ "НВО Радій", з подальшим утворенням ТОВ "Єлисаветградська транспортна компанія" (далі - ЄТК), до складу якої також входить АТП-13527. 23 березня 2016 року започатковано КП КМР "Електротранс". У тому ж році був оголошений тендер на закупівлю нових тролейбусів у кількості 20 одиниць. Тендер виграло ЗАТ "Літан", поставивши в місто тролейбуси Дніпро-Т103. У 2018 році були куплені 5 тролейбусів Дніпро-Т203 за лізинговою програмою. Оснащені АХ до 20 км, ПШУ і кондиціонером кабіни. З 23 лютого 2017 року КП "Електротранс" припинено експлуатацію з пасажирами тролейбусів, які перебувають на території депо станом на 22.02.2017 та в оренді у фірми "Гранекс". До числа машин відносяться: ЗиУ-682Г-016 (018) - 2 од., ЛАЗ E183D1 - 2 од., ЗиУ-682В-012 (ВОА) - 3 ед.На даний момент в депо знаходяться 30 машин комунальної форми власності + 5 машин, даних в експлуатацію за програмою лізингу з АТ КБ "ПриватБанк": Дніпро Т103 - 20 од., ЮМЗ-Т2 - 6 од., Дніпро Т203 - 5 од. (Лізинг), ЗиУ-682Г (МГО) - 4 од. Станом на червень 2019 року в місті діють 6 тролейбусних маршрутів: №1,4,5,9,10 і №10-А. Номер Пункт відправлення Пункт прибуття Кількість випусків (будній) Кількість випусків (вихідний) 1 Проспект Промисловий Лісопаркова 4 2 4 Попова Лісопаркова 6 3 5 Проспект Промисловий Залізничний вокзал 4 2 7 Жадова Лелековка 5 5 9 Жадова Залізничний вокзал 2 1 10 Жадова Лісопаркова 11 (10 ) 7 10А Лісопаркова Залізничний вокзал 1 + 1 Загальний випуск 32 (31) 20

У таблиці нижче наведена коротка інформація про діючі маршрутах.

Номер Пункт відправлення Пункт прибуття Особливості 1 Проспект Промисловий (до 2001 р - Обл. Лікарня) Вулиця Лісопаркова Через вулиці Корольова (назад через проспект Правди), Жовтневої Революції, Медведєва. З середини 90-х працював з інтервалом близько 20 хвилин, ближче до 2000 року випуски продовжували скорочуватися. У 2001 році на маршруті працював один випуск, в тому ж році маршрут був закритий у зв'язку з кризовим станом КП КЕТ. Відновлено в 2005 році в продовженого вигляді до 101-го мікрорайону з шістьма випусками, пізніше випуск був скорочений до 4 машин, з 2009 року - одна машина. Рух по маршруту припинялося з 21.12.12 по 19.02.13. Відновлено 3 липня 2015 року. 4 Вулиця Попова Вулиця Лісопаркова Через проспект Правди (назад через вулицю Героїв Сталінграда), вулицю 50-річчя Жовтня, Центр. Працював з інтервалом ≈5-10 хвилин, до кінця 90-х - з інтервалом ≈10-15 хвилин, в середині 00-х - ≈15-20 хвилин. Довше за всіх маршрутів зберігав життєздатність. Закрито в 2007 році в зв'язку з об'єднанням з Тр10, ділянку по вулиці Попова демонтовано в 2013 году.С 2 лютого 2015 року роботу маршруту №4 відновлена. 5 Проспект Промисловий (до 1997 року - ДСК) Залізничний вокзал (до 2008 р - ТЕЦ) Через проспект Правди, вулицю 50-річчя Жовтня, вулицю Винниченка, вулицю Жовтневої Революції. Лінія по вулиці Винниченка побудована в 1990 році, є передостанньою побудованої в Кіровограді тролейбусної лінією. Працював з інтервалом ≈7-15 хвилин, до кінця 90-х - з інтервалом ≈10-20 хвилин, з 2004 року на маршруті працювало 4 випуски з інтервалом ≈15-20 хвилин, з 2008 року на маршруті залишений один випуск з інтервалом 74 хвилини. Рух маршруту до ДСК припинилося з 1997 року, хоча маршрутовказувачі були оновлені не відразу і не на всіх машинах. Закрито в 2001 році, був відновлений в 2004 році зі спецрейсами до ТЕЦ замість відсутнього ТР3, з 2008 року спецрейси припинені, ділянку від вокзалу до ТЕЦ демонтований. Рух по маршруту припинено з 21.12.12. UPD: 27.3.2019: Відновлено зі змінами схеми руху до Залізничного вокзалу: через вулицю Яновського, Садову, Велику Пермську до центру і далі по старому маршруту. Зворотно: через вул. Анни Дмитрян, Вокзальну, пр.Вінніченко, вул. Верхню Пермську, Садову, Яновського, Академіка Тамма, Волкова, пр. Університетський. Рух по вулицях Яновського, Садова, Верхня Пермська здійснюється на автономному ходу. Довжина оборотного рейсу: 20,4 км; 100 хвилин. Випуск: 4 машини в будній день, 2 в вихідний. Інтервал - 30 хвилин в будній, 60 хвилин в вихідний. 7 Вулиця Генерала Жадова Лелековка Запущено 24.10.2019. Схема руху: вулиці Жадова, Героїв України, Пацаєва (у зворотний бік по вул. Коваленко, до вул. Жадова), Коваленко, Тельнова, Соборна, Велика Перспективна, Шевченка, Братів Ельворті, Левитського, Короленка, Холодноярська. Рух на вулицях Героїв України, Пацаєва, Коваленко (в сторону Жадова), Братів Ельворті, Левитського, Холодноярська - здійснюється на автономному ходу. Протяжність маршруту: 15,69 км. Ділянка АХ: 9 км. Рейс в одну сторону: ~ 1,5 години. Випуск: 4 машини 9 Вулиця Генерала Жадова Залізничний вокзал (до 2008 р - ТЕЦ) Через вулиці Академіка Корольова (назад через вулиці Яновського, Героїв Сталінграда), Жовтневої Революції. В середині 90-х працював з інтервалом ≈25-30 хвилин, з 2004 року на маршруті працювало три випуски з інтервалом ≈20 хвилин, з 2008 року на маршруті працював один випуск з інтервалом ≈60 хвилин. Закрито в 2001 році, був відновлений в 2004 році зі спецрейсами до ТЕЦ замість відсутнього ТР3, з 2008 року спецрейси припинені, ділянку від вокзалу до ТЕЦ демонтований. Рух по маршруту припинялося з 21.12.12 по 19.02.13. Маршрут відновлений 25 січня 2017 року. 10 Вулиця Генерала Жадова Вулиця Лісопаркова Через проспект Правди (назад через вулицю Героїв Сталінграда), вулицю 50-річчя Жовтня, Центр. Лінія по вулиці Жадова побудована в 1994 році і є останньою побудованою тролейбусної лінією в місті. У 90-х працював з інтервалом ≈ 10-15 хвилин, з 2004 року на маршруті працювало 14 випусків з інтервалом 7-10 хвилин, з 2007 року на маршруті працювало 16 випусків з інтервалом 6-7 хвилин, з 2012 року на маршруті працює ≈ 10-12 випусків з інтервалом ≈7-35 хвилин. У 1999 році маршрут був продовжений до аеропорту, частина машин працювала по новому маршруту зі старими маршрутовказувачі. У 2007 році маршрут продовжений до вулиці Лісопаркової натомість Тр4. 10А Вулиця Лісопаркова Залізничний вокзал Нічний маршрут, введений 11 вересня 2017 року. Випуск 1 машина. Графік руху змінено відповідно розклад поїзда №789 / 790 сполученням Київ-Кропивницький. Слід від вулиці Лісопаркової по вулиці Короленка, через аеропорт, вулиці Полтавська, Маланюка, Медведєва, Анни Дмитрян на Залізничний вокзал. Зворотно: по вулиці Анни Дмитрян, через 118-мікрорайон, Набережну (проспект Винниченка), Центр і далі по трасі маршруту №10.

Коротка історична довідка.

Пік розвитку кіровоградської тролейбусної мережі припав на початок 90-х років. Станом на 1994 рік в місті діяло 11 тролейбусних маршрутів. У таблиці наведено довідка про закритих і тимчасових маршрутах тролейбуса, складена на основі спогадів користувачів.

Номер Пункт відправлення Пункт прибуття Особливості 1А Завод Пішмаш Вулиця Лісопаркова З'єднання вулиць Жовтневої Революції і Героїв Сталінграда тоді не було і тролейбуси робили правий поворот малого радіусу біля Критого Ринку (з 50-річчя Жовтня на Героїв Сталінграда), при цьому часто падали штанги. Слідував по вулицях: Героїв Сталінграда (в зворотному напрямку по проспекту Правди), Волкова, Жовтневої Революції, Медведєва, Полтавської, Короленко. Випуск: 10-12 машин, інтервал 7-8 хвилин. Скасовано в результаті оптимізації в 1984 році. Звільнився ПС перекинуть на маршрути 1 і 2. 2 Завод Пішмаш Лісопаркова До продовження маршруту 4 був основним маршрутом города.Випуск становив близько 30 машин, інтервал 2-3 мінути.Позже на табличках стали вказувати к-тр "Ятрань" замість Пішмаш, ще пізніше вулиця Волкова .У 1993 укорочений до Аеропорту, в 1998 до площі Б.Хмельницького. До кінця 90-х на маршруті працював один випуск з інтервалом ≈30 хвилин, маршрут закритий в 2001 році, був відновлений в 2005 році, закритий в 2008 році. У 2010 році була відкрита нова версія ТР2, що повідомляє 101-й мікрорайон з аеропортом через Центр, на маршруті працювало 4 випуски з інтервалом ≈20 хвилин. Рух по маршруту припинено з 21.12.12 3 ДСК ТЕЦ Через проспект Правди, вулиці 50-річчя Жовтня, Шевченко. Працював з інтервалом ≈5-10 хвилин, до кінця 90-х - з інтервалом ≈15-20 хвилин. З середини 90-х рух до ДСК здійснювалося спецрейсами. Після демонтажу ділянки до ДСК, працював до вул. Попова. 5 ДСК Аеропорт Дотримувався через центр. На лінії працювала одна машина по робочих днях в години пік. Після скасування маршруту 8 в 1984 році, замість тролейбусів перевезення пасажирів здійснював автобусний маршрут №13 «б-ка Гайдара-ж.д.станція Лелековка» (після перенумерации 1986 року №213, який на відміну від маршрутів №74 та 74-а ( №274 і 274-а) на вулиці Мурманській зупинки не пропускав) Скасовано в 1988 році в зв'язку з продовженням маршруту 3. за схожою схемою (Промисловий - Швейна Фабрика) тимчасово відновлено в 2012-2013 роках через закриття лінії на Ковалівці. 6 Вокзал Лісопаркова Через вулицю Медведєва, в зворотну сторону через Центр та вулиці Винниченка, Жовтневої Революції (маршрут таким чином виконував швидкий трансфер пасажирів з ж / д вокзалу до аеропорту / автовокзалу, а на зворотному шляху забезпечував вивезення пасажирів з Миколаївки в Центр і на Ковалівці , тим самим допомагаючи Тр1,4). Єдиний маршрут, який не проходив повз тролейбусного депо. Нульовий рейс маршруту здійснювався через вулиці Академіка Корольова, Жовтневої Революції і вказувався на знаках зупинок під своїм номером по всьому шляху свого проходження. З 1995 року в сторону Ж.Д. Вокзалу став їхати по Карла Маркса і робити правий поворот на Преображенську, далі по проспекту Винниченка, через Ковалівку. У 1998 році став їздити по маршруту площа Богдана Хмельницького-Лісопаркова. Спеціально для цього маршруту був змонтований лівий поворот з Преображенської на Карла Маркса. В середині 90-х і в 2005-2006 роках на маршруті працював один випуск з інтервалом 60 хвилин. Закрито в 1997 році, відновлений в 2005 році, закритий в 2006 році. 7 101-й мікрорайон ТЕЦ У 1984 році укорочений до ж.д.вокзал. Через вулиці Академіка Корольова (назад через проспект Правди), Жовтневої Революції. Працював з інтервалом ≈15-20 хвилин, до кінця 90-х на вулиці Академіка Корольова цей маршрут працював частіше і довше за інших. Скасовано в березні 2001 року. Відновлено в 2007 році за маршрутом «Волкова-Ковалівка-Шевченка-центр-Волкова», скасований через кілька месяцев.Випуск одна машина. У той же самий час і на той же термін відновлювався і маршрут №4 «Попова - центр-Шевченко - Ковалівка-Попова». Випуск одна машина. 8 ДСК Лісопаркова Працював з 1982 по 1984 рік Інтервал 10 мінут.Отменен в результаті оптимізації 1984 року. 8 Вулиця Попова Аеропорт Через проспект Правди (назад через вулиці Яновського, Героїв Сталінграда), вулиці Жовтневої Революції, Медведєва. До кінця 90-х на маршруті працювало два випуски з інтервалом ≈25-30 хвилин, проте маршрут працював допізна. Закрито в 2001 році, ділянку по вулиці Попова демонтовано в 2013 році 9 Центр Центр Кільцевій. Відкрито в 1992 році. Шлях проходження: Центр - проспект Винниченка - Жовтневої Революції - Шевченко - Центр. Рейс становив 15 хвилин, випуск - одна машина. Після закінчення ремонту дороги, на відміну від маршрутів №10 та 11 скасований не був і пропрацював до 1994 року. 10 Лісопаркова Вулиця Лісопаркова напівкільцевих через Центр міста, за годинниковою стрілкою. Їздив в 1992 році через ремонт дороги по Карла Маркса від Пермської до 50-річчя октября.В вересні 1993 року була побудована лінія на Жадова і маршрут 10 пішов по схемі Жадова - Критий Ринок-Жадова (кільцевий), в 1994 продовжений до площі Богдана Хмельницького, а через кілька місяців до Швейної фабрики, в 1999 до Аеропорту, в 2007 до Лісопаркової. 11 Лісопаркова Лісопаркова напівкільцевих через Центр міста, проти годинникової стрілки. Працював через ремонт дороги. Ніяких стрілок і хрестовин на розі Преображенської та Карла Маркса несуществовало, лінія далі по вулиці була від'єднана. Відкрито зі зміною схеми руху в 1995 році, кільцевої за годинниковою стрілкою. Через вулиці Академіка Корольова, Жовтневої Революції, Медведєва, Шевченко, Карла Маркса, 50-річчя Жовтня, проспект Правди. Працював з інтервалами ≈10-20 хвилин, до кінця 90-х на маршруті працювало три випуски з інтервалом ≈15-20 хвилин. До 1997 року здійснювався заїзд на ж / д вокзал. Закрито в 2001 році 12 Вулиця Генерала Жадова Лісопаркова Їздив по тій же схемі, що і нинішній №10. З березня по червень 2000 був єдиним маршрутом в місті, випуск становив 24 машини, інтервал 4-5 хвилин. Розворотне кільце на Промисловому було побудовано в 1992 році і маршрути, які ходили до Студмістечка стали ходити до нового кільця. Кільце на студмістечку було демонтовано через кілька місяців після відкриття нового. Кільце на Ж.Д.Вокзале мало іншу конфігурацію і з вулиці Поповича повертали на Привокзальну площу і обминало її за годинниковою стрілкою .Троллейбуси, які слідували до ТЕЦ зупинялися внизу сходів, до ж.д.вокзал - вгорі. А Завод Пішмаш Завод Пішмаш Кільцевій, піковий по робочих днях. Шлях проходження: Пішмаш - Ковалівка - Шевченко - Центр - Пішмаш. Випуск: 4 машини, інтервал 10 хвилин. Скасовано в результаті оптимізації в 1984 році. Звільнився ПС перекинуть на маршрути №1 і 2.В 2007 році короткий час працював під №7.

демонтажі:

Лінія на ДСК і північні стрічки на проданої майданчику в депо в 2001 році, правий поворот з вулиці Карла Маркса на вулицю Преображенську, лінія на ТЕЦ в 2008 році.

Вартість проїзду:

До 1997 року вартість проїзду становила 25 копійок, з 1997 по 2004 рік - 30 копійок, з 2004 по 2009 рік - 50 копійок, з 2009 року вартість проїзду складає 1 грівну.С 3 квітня 2014 року - вартість проїзду становить 1,50 грн. C 15 червня 2015 року вартість проїзду складає 2 гривні 50 копійок, штраф за безквитковий проїзд - 50 гривень. Оплата проїзду здійснюється за компостерної системі. Реалізація проїзних документів проводиться адміністрацією КП "Електротранс", кондукторами та водіями безпосередньо в тролейбусах. Крім разових абонементних талонів є також місячні повні і студентські проїзні квитки, які можна придбати в касі підприємства. Контроль оплати проїзду здійснюється бригадами лінійних контролерів. Для пільгових категорій населення проїзд безкоштовний і дотується державою.





Випадкове фото


Нові фотографії