Відкриття електрифікованої ділянки Осиповичі-Бобруйськ

6 квітня 2013 о 20:41 / Переглядів - 10 188

5 квітня на станції Бобруйськ була введена в експлуатацію електрифіковану дільницю Білоруської залізниці Осиповичі-Бобруйськ. З цього приводу на станції Бобруйськ відбувся урочиста церемонія здачі в експлуатацію ділянки. У заході взяли участь міністр транспорту і комунікацій Республіки Білорусь Анатолій Сивак, заступник голови Могильовського Облвиконкому Анатолій Чорний, начальник Білоруської залізниці Володимир Морозов, віце-президент Китайської компанії з експорту та імпорту електрообладнання (CUEC) Юй Шенгжі і інші офіційні особи, а також білоруські і китайські будівельники, працівники та ветерани магістралі.

Як зазначив начальник Білоруської залізниці Володимир Морозов, реалізації проекту передував великий обсяг робіт, які Білоруська залізниця провела зі створення необхідної інфраструктури. Спільно з китайськими партнерами виконаний монтаж контактної мережі. Він розповів про подальші плани по електрифікації ділянок магістралі і підкреслив важливість перекладу на електротягу руху як пасажирських, так і вантажних поїздів.

За словами Володимира Морозова, електрифікації належить особлива роль у підвищенні конкурентоспроможності Білоруської залізниці. Тому на подальшу перспективу білоруська магістраль ставить перед собою завдання електрифікувати до 200 км залізничних ліній щорічно.

«Про необхідність активної роботи в даному напрямку говорять цифри, - сказав начальник Білоруської залізниці. - Електрифікація - це 25% скорочення експлуатаційних витрат, 15% скорочення паливно-енергетичних ресурсів, це екологічна обстановка, швидкість руху поїздів, комфорт, впевненість і надійність ».

Необхідність активізації робіт по електрифікації підкреслив і міністр транспорту і комунікацій Білорусі Анатолій Сивак. За його словами, в цьому - запорука успіху залізничного транспорту. «Сьогодні залізничники зробили дуже важливий крок - розпочато реальна модернізація інфраструктури», - зазначив міністр.

Подальші плани по електрифікації.

Електрифікація залізничних ліній в рамках IX загальноєвропейського транспортного коридору є одним з найважливіших інвестиційних проектів, які в даний час реалізує Білоруська залізниця. Державною програмою розвитку залізничного транспорту Білорусі на 2011-2015 роки передбачена електрифікація ділянок Гомель-Жлобин-Осиповичі і Жлобин-Калинковичи, Молодечно-Гудогай-Держкордон, а також обходів Мінська Колодищі-Шабан і Гатовий-Міхановичі.

Загальна протяжність ділянок, запланованих до електрифікації в 2011-2015 роках, складе 387 км. Це дозволить довести частку електрифікованих залізничних ліній на білоруській магістралі до 23%.

У поточному році дорога має намір завершити будівельні роботи з електрифікації дільниці Осиповичі-Жлобин. В даний час роботи ведуться на відрізку шляху від Бобруйська до Жлобина, де здійснюється монтаж контактної підвіски. Триває монтаж обладнання на тяговій підстанції «Жлобин-тягова», ведеться будівництво мереж зовнішнього електропостачання підстанції «Бобруйськ-тягова» і чергових пунктів контактної мережі.

У квітні поточного року дорога має намір приступити до електрифікації ділянки Гомель-Жлобин. У 2013 році також планується почати електрифікацію ділянки Молодечно-Гудогай-Держкордон.

Проект по електрифікації ділянки Гомель-Жлобин-Осиповичі магістраль реалізує спільно з китайськими партнерами. Між Білоруської залізницею і Компанією з експорту та імпорту електрообладнання Китаю (компанія CUEC) підписано договір будівельного підряду по об'єкту «Електрифікація ділянок Гомель-Жлобин-Осиповичі і Жлобин-Калинковичи. 1-а черга. Ділянка Жлобин-Осиповичі ». Сума контракту - 75,264 млн. Доларів. У грудні 2012 року з Компанією з експорту та імпорту електрообладнання Китаю також був підписаний контракт на виконання робіт з електрифікації дільниці Жлобин-Гомель. Сума контракту складає 94,9 млн. Доларів. Джерелами фінансування даних проектів є кредитні ресурси і власні кошти Білоруської залізниці.

На подальшу перспективу Білоруська залізниця спільно з російськими та латвійськими колегами опрацьовують питання співпраці з електрифікації напрямку Смоленськ-Вітебськ-Даугавпілс. З залізничниками України розглядається перспектива співпраці в області електрифікації прикордонних ділянок Гомель-Терюха-Держкордон-Горностаївка-Чернігів і Калинковичі-Барбаров-Словечно-Держкордон-Бережесть-Овруч-Коростень.

Інформація підготовлена з використанням Інтернет-ресурсу Білоруської залізниці www.rw.by
Фотографії Євгена Громова проекту www.railwayz.info

Поділися записом в соціальних мережах: