вірні помічники

Непрості економічні умови привчили нас до дбайливого планування витрат Непрості економічні умови привчили нас до дбайливого планування витрат. Витрачені в магазині гроші можна відстежити по товарному чеку. А ось рахунок за мобільний телефон краще контролювати за допомогою деталізації рахунку. При цьому не потрібно нікуди ходити: технології працюють на абонентів, і стільникові оператори пропонують різноманітні послуги і сервіси, які дозволяють не тільки дізнаватися про стан особового рахунку, а й самостійно підключати додаткові послуги. Користуватися сервісами самообслуговування не складніше, ніж набрати на своєму телефоні * 100 # (комбінація для отримання інформації про стан свого особового рахунку для абонентів МТС), тим більше що всі сервіси з самообслуговування надаються абсолютно безкоштовно. Подивимося, які варіанти є у абонентів МТС.

III місце - послуга «Мобільна деталізація»
Найпростіший спосіб отримати інформацію про переміщення грошових коштів на своєму особовому рахунку - послуга «Мобільна деталізація» .Деталізація замовляється абонентом МТС за допомогою комбінації * 152 # і клавіша виклику зі свого мобільного телефону. Через лічені секунди ви отримаєте докладний SMS-повідомлення з інформацією про подробиці останніх разговоров.Правда, хоч послуга і проста у використанні, ви зможете дізнатися про деталі тільки п'яти останніх дій, скоєних з вашого телефону. Саме тому «Мобільна деталізація» знаходиться на третьому рядку нашого хіт-параду.

II місце - сервіс «Мобільний помічник»   Простий і запам'ятовується номер 111 дає можливість абоненту МТС відразу ж підключитися до сервісу «Мобільний помічник» II місце - сервіс «Мобільний помічник»
Простий і запам'ятовується номер 111 дає можливість абоненту МТС відразу ж підключитися до сервісу «Мобільний помічник». Тепер абоненти МТС можуть самостійно, слідуючи підказкам автоінформатора, проконтролювати суму і дати зарахування платежів, внести обіцяний платіж, підключити додаткові послуги, встановити пароль на використання сервісу «Інтернет-помічник». «Мобільний помічник» простий і доступний, але не всі люди люблять сприймати інформацію «на слух» або слідувати інструкціям автовідповідача. Саме тому даний сервіс займає почесне друге місце нашого хіт-параду.

I місце - сервіс «Інтернет-помічник»
«Інтернет-помічник» можна сміливо назвати вірним другом і добрим супутником абонентів МТС в будь-якій точці світу, де тільки є доступ до Світової організації Сеть.Ето своєрідна персональна сторінка абонента на сайті МТС, звідки він може отримати доступ до свого рахунку і тарифом, самостійно підключати додаткові послуги, отримувати деталізацію счета.Как їм користуватися?

Щоб стати користувачем системи «Інтернет-помічник», для початку потрібно встановити пароль доступу в систему (4-7 цифр) зі свого мобільного телефону одним із таких способів:

Потім потрібно зайти в « Інтернет-помічник " на сайті www.mts.ru і ввести номер телефону і пароль. Після цього вам буде доступна повна інформація про особовий рахунок, ви зможете самостійно підключати послуги, опис яких знаходиться тут же, змінювати тарифний план та замовляти повну деталізацію розмов.

З 14 серпня по 30 вересня при підключенні через «Інтернет-помічник» послуг «Улюблений регіон», «Улюблений регіон +», «Рідні міста», «Сусідні регіони», «Рідні країни», «Скрізь як вдома», «Євразія» , «Турист» та «Вільний час» ви отримуєте бонус - 10 хвилин внутрішньомережевих дзвінків *.

Подробиці на сайті www.mts.ru

* Якщо в період дії акції ви підключаєте декілька з перерахованих послуг, то вам надається разовий пакет безкоштовних внутрішньомережевих дзвінків за кожну з підключених послуг. При відключенні послуги та її повторному підключенні пакет повторно не надається.

Как їм користуватися?