Залізничні вокзали Москви почали оснащувати системою електронної черги

Каси столичних залізничних вокзалів почали оснащувати системою електронної черги. Термінали і електронні табло вже з'явилися на Ленінградському, а до кінця року їх встановлять ще на семи вокзалах, тобто на всіх, крім Свалявського. Оснащувати системою електронної черги планується каси напрямків далекого прямування.

«Пасажирам потрібно буде роздрукувати паперові талончики через термінал, як в банку. Коли черга підходить, на електронному табло загориться номер талона і номер квиткової каси. Такий механізм дозволяє рівномірно розподілити навантаження між касами », - розповіли в прес-службі дирекції залізничних вокзалів ВАТ« РЖД ».

Як уточнили в дирекції, на різні операції йде різна кількість часу. Довідки про час прибуття поїзда на вокзал, наприклад, видають набагато швидше, ніж оформляють квитки. Це призводить до того, що пасажири часто переходять з однієї черги до іншої, для того щоб заощадити час, і це призводить до плутанини.

«Розумна система буде стежити за тим, щоб середній час очікування біля кас було однаковим. Це дозволить оптимізувати завантаження працівників і тим самим підвищити швидкість обслуговування пасажирів », - відзначили в прес-службі.

Зараз система електронної черги на Ленінградському вокзалі працює в тестовому режимі. Щоб стати в чергу, необхідно через термінал вибрати потрібну послугу. Крім власне покупки квитка, пасажири можуть отримати талон, щоб повернути квиток назад, або довідку про час прибуття поїзда на вокзал (їх зазвичай замовляють відряджені). Надалі для електронних черг можуть ввести систему звукового оповіщення.

На початку літа звукові оголошення на всіх дев'яти залізничних вокзалах Москви почали дублювати англійською мовою. Для туристів перевели інформацію про графік міжнародних і міжміських поїздів. Першими вокзалами, які «заговорили» по-англійськи, стали Казанський, Ленінградський і Курський .